Mnogi su doživjeli da im kućanski aparat prestane raditi brzo nakon isteka jamstva, dok uređaji koje su kupili naši roditelji ili čak bake - još uvijek rade.
Studije su pokazale da su perilice za rublje programirane za određeni broj okretaja, televizori za nekoliko tisuća radnih sati, a pisači za ispis određenog broja stranica. Nakon toga se kvare, a rezervnih dijelova ili nema ili su jako skupi i ne isplati ih se kupovati.
Jesu li kvarovi doista učestaliji nego nekad, najbolje znaju serviseri. “Kućanski aparati danas su sofistiraniji i napredniji nego nekada, daleko do toga, ali su samim time izgubili na kvaliteti i pouzdanošću”, rekao je vlasnik servisa kućanskih aparata iz Zagreba.
Razlika je u elektronici
Najveća razlika u aparatima nekad i danas upravo je u elektronici. “Elektornike je puno i ona je sama po sebi kvarljiva, znači nije trajna, tako da proizvođači ne mogu to unaprijediti,” dodaje. “Najčešće se događa da nakon isteka garancije aparat ode i ispada da su doslovce poriktali s vremenom roka garancije. U biti danas kad kupujete aparat treba gledati da je što veća garancija i kupovati na taj način, da bi osigurali primarno tih 5 godina rada,” naglasio je serviser.
Sumnja se da se i mobiteli kvare nakon isteka jamstva. Svjedoče tomu i potrošači. “Baterije izdrže najviše godinu dana. Činjenica je da ima puno aplikacija, ali imam dojam da je to namjerno napravljeno,” rekao je potrošač.
Serviseri stoga savjetuju: gledajte trajanje jamstva.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.