Ministarstvo rada reagiralo na zahtjev Ustavnog suda

Vijesti 07. svi 201916:26 > 16:33
Ilustracija

"Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava zaprimilo je zahtjev Ustavnoga suda u kojem je zatraženo od Ministarstva očitovanje o informativnoj kampanji cjelovite mirovinske reforme", odgovorili su iz Ministarstva na zahtjev Ustavnog suda da se očituju o financiranju spota koji promovira mirovinsku reformu.

“Na zahtjev Ustavnog suda očitovat ćemo se unutar 24 sata i stavljamo se na raspolaganje Ustavnom sudu za eventualna dodatna pitanja”, poručeno je iz Ministarstva.

VEZANA VIJEST

“U izjavi predsjednika Ustavnog suda, gospodina Miroslava Šeparovića, koju su prenijeli mediji, predsjednik Ustavnoga suda je izjavio da je akcija sindikata legitimna, ali je legitimno i da Vlada svojim aktivnostima objašnjava do čega bi sindikalna aktivnost dovela. U istoj izjavi predsjednik Ustavnoga suda dodao je da je prema kodeksu dobre prakse Venecijanske komisije, koja daje preporuke i savjete koji nisu obvezni, ali one djeluju snagom svog autoriteta, razvidno da Vlada ima pravo informirati građane i emitirati spotove plaćene javnim  novcem. To je zbog toga, dodao je predsjednik Ustavnog suda, „što u načelu Vlada i nema druge izvore sredstava nego proračunska“. Izjavio je i da je legitimno da Vlada emitira spotove plaćene javnim novcem u ovoj situaciji kada se još prikupljaju potpisi, kada još nije jasno hoće li će se potpisi skupiti, kada se ne zna hoće li biti referenduma te je li pitanje u skladu s Ustavom”, kažu iz Ministarstva.

“S druge strane radi se o političkoj utakmici, izbori su u tijeku gdje je normalno da politički akteri pokušavaju poentirati na tome i to je legitimno. To Ustavni sud uvažava”, izjavio je predsjednik Ustavnog suda. U svojim ranijim medijskim nastupima na isto je ukazivao i ministar Marko Pavić.

“U jučerašnjoj izjavi za medije ministar Pavić je naglasio da je referendum demokratsko pravo i da ga mi kao Vlada podupiremo. Ministar je naglasio da je informativna kampanja o cjelovitoj mirovinskoj reformi kontinuirana i provodi se od listopada 2018. godine s ciljem informiranja naših sugrađana o cjelovitoj mirovinskoj reformi. Informativna kampanja o cjelovitoj mirovinskoj reformi u potpunosti je transparentna. Kreativni sadržaj osmislio je tim Ministarstva rada i mirovinskoga sustava i nismo koristili vanjske agencije, a ilustracije i animaciju triju TV spotova napravio je hrvatski animator Misch. Zakup prostora u medijima napravljen je po uobičajenim uvjetima. Za prethodnu fazu kampanje sindikatima i ostaloj zainteresiranoj javnosti poslali smo svu dokumentaciju i račune te ćemo isto napraviti i nakon ove faze kampanje. To je transparentan način na koji Vlada informira svoje građane o mirovinskoj reformi”, kažu iz Ministarstva.

“Još jednom ističemo da je referendum demokratsko pravo, ali Vlada je dužna kontinuirano informirati svoje građane o reformama koje provodi i što one donose. U trenutku dok se ne zna hoće li biti referenduma, legitimno je da Vlada informira građane o tome do čega bi dovela ova sindikalna inicijativa”, zaključeno je u priopćenju koje je stiglo iz Ministarstva.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.