Putnici u avionu Croatia Airlinesa koji su u nedjelju navečer doputovali iz Münchena proveli su skoro sat vremena u avionu na pisti zagrebačkog aerodroma prije nego što su se vrata aviona otvorila.
“Na zagrebački aerodrom smo sletjeli sa zakašnjenjem jer je bilo nevrijeme, trebali smo poletjeti u 21.15, a sletjeti u 22.25, ali poletjeli smo s 20 do 25 minuta zakašnjenja pa smo toliko i kasnili u dolasku”, kazao je jedan od putnika za Index.hr.
“U stvari, čak nismo puno kasnili, možda dvadesetak minuta. Kad smo stigli, pilot nam je rekao da je radno vrijeme zračne luke završilo u 22.30, čini mi se, a mi smo sletjeli malo nakon toga i da ćemo morati pričekati dok ne dođe netko zadužen za prihvat putnika. I da ne možemo izaći iz aviona iz sigurnosnih razloga”, rekao je putnik.
Što kažu u Croatia Airlinesu?
“Zbog privremene obustave usluga prihvata i otpreme zrakoplova Zračne luke Franjo Tuđman u kasnim večernjim satima 16. lipnja ove godine, posljedično je došlo do kašnjenja u iskrcaju putnika Croatia Airlinesa nakon slijetanja zrakoplova iz Frankfurta i Münchena te kašnjenja u ukrcaju putnika na odlaznim letovima tvrtke iz Zagreba u Skoplje, Dubrovnik, Split te Zadar i Pulu. Kompanija se ispričava svim putnicima s navedenih letova zbog neplaniranog poremećaja u putovanju, iako na razloge poremećaja nije mogla utjecati”, stoji u odgovoru Croatia Airlinesa.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows | i društvenih mreža Twitter| Facebook | Instagram