Zbog pogreške u tiskari zaustavljena isporuka računa osječkog "Unikoma"

Vijesti 02. ruj 201914:44 > 14:46
Ilustracija

Zbog tiskarske pogreške i pogrešno ispisanog bar-koda, nedavno je zaustavljena isporuka više od 55 tisuća računa za odvoz otpada osječke komunalne tvrtke "Unikom", no čim je greška uočena ispisani su novi ispravni računi koje su građani već zaprimili, izvijestila je u ponedjeljak Uprava te osječke komunalne tvrtke.

Direktor tvrtke Davor Vić pojasnio je Hini kako je do pogreške došlo u tiskari, koja za tvrtku obavlja usluge tiskanja računa, a iako su, osim pogrešnog bar-koda, svi ostali podatci na uplatnicama bili točni, kako bi se spriječile eventualne gužve, iz tvrtke su dobavljaču Hrvatskoj pošti, poručili da te uplatnice ne pušta u opticaj, i ti računi nikada nisu ni došli do građana.

Gdje su završile pogrešno otisnute uplatnice?

“Ne vjerujem da su uplatnice završile u smeću. Pretpostavljam da Hrvatska pošta ima ugovor s nekom od tvrtki koje se bave recikliranjem otpada i da su završile tamo gdje treba završiti papir”, rekao je Vić komentirajući medijske napise po kojima je 55 tisuća uplatnica za odvoz smeća, završilo u smeću.

Ističe kako su se pojavili medijski napisi u kojima se sugerira da je “Unikom” nešto pogrešno napravio i da će to plaćati građani.

Direktor Vić: Nismo ni krivi, ni dužni

“U medijima se spominje iznos od 60 tisuća kuna, ali mi ne znamo koliki će biti trošak za tu tiskaru, koja to nije napravila kako je trebala, niti nas to zanima, jer mi taj račun nećemo platiti, niti će Unikom od ovoga snositi ikakvu štetu. Da je u pitanju naša greška, mi bi se ispričali, ali ovdje stvarno nismo ni krivi, ni dužni”, poručio je Vić.

Izvijestio je kako su građani već dobili ispravno otisnute račune, jer su se računi s pogrešno otiskanim bar-kodom pojavili prije dva tjedna, a čim je greška uočena, hitno su vraćeni te u roku od dva dana su ispisani novi.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows | i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram