Istraživanje koje je provela agencija za odnose s javnošću Ketchun pokazalo je kako je za uspjeh na drušvenim mrežama potrebna kombinacija plaćenog i zasluženog sadržaja, da video sadržaji rastu eksponencijalno, te da facebook u cijeloj priči predvodi razvoj.
Prosječna osoba provede oko deset sati dnevno konzumirajući medije i za to vrijeme je izložena prema više od 5000 marketinških poruka (izvor: eMarketer i Media Dynamics). Otprilike jedna četvrtina tih poruka je primjećena kod korisnika, a tek oko tri posto ih ima bilo kakav efekt.
Internetski prostor je zakrčen sadržajem, a korisnici čvrsto kontroliraju s kojim sadržajem će doći u dodir, kada i gdje. “Kombinacija plaćenog i zasluženog sadržaja je dobitna – plaćeni sadržaj funkcionira najbolje kada je priča tematski i kontekstualno relevantna“, stoji u istraživanju Ketchun agencije koje definira glavne trendove na društvenim mrežama u tekućoj godini.
Video na društvenim mrežama predstavlja mjesto gdje se intenzivno preklapaju organski i plaćeni doseg. Prema zadnjem izvješću kompanije Shareablee, video sadržaj brandova povećao se za 98 posto, a angažman korisnika s videima povećan je za 163 posto u odnosu na prethodnu godinu. Ulaganje u stvaranje videa ne mora biti skupo, a aplikacije poput Photoshopa i Instagrama pomažu u kreiranju dinamičnog sadržaja.
Facebook ima više od milijardu aktivnih korisnika
Facebook danas ima više od milijardu aktivnih korisnika dnevno. Shvatio je kako je vizualno ključ komunikacije na društvenim mrežama, zato je za milijardu dolara kupio Instagram. Kroz Instagramovu opciju Boomerang moglo se vidjeti kako fotografije postaju animirani gif-ovi pa je Facebook uveo gif kao opciju za profilnu sliku.
Live streaming doživljava zamah, a njegov doseg raste kontinuirano. Kategorije u kojima se očekuje najbrži rast te opcije su hrana, kreativne industrije i zdravlje. Facebook je lani u prosincu korisnicima omogućio live stream opciju.
Istraživanja su pokazala da u prosjeku dnevno pogledamo u svoj mobilni telefon i po 50 puta, zato je Facebook prošle godine uglavnom uvodio novosti upravo za mobilne platforme.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.