Društvena mreža Twitter ponovno je razočarala investitore, zabilježivši u prvom tromjesečju sporiji rast prihoda nego što se očekivalo, dok se bori za nove korisnike pokušavajući poboljšati svoje kompleksno sučelje s nekoliko novih značajki.
Cijena dionice Twittera pala je u utorak na Wall Streetu za 13 posto, nakon izvješća o nižim od očekivanja prihodima zbog slabih prihoda od oglašivača.
Prihodi su u prvom tromjesečju porasli za 36 posto u odnosu na godinu ranije, na 594,5 milijuna dolara, dok su analitičari očekivali prosječno 607 milijuna dolara.
Neto gubitak smanjio se na 79,7 milijuna dolara, s 162,4 milijuna dolara zabilježenih u istom razdoblju prošle godine.
“Očito je da Twitter ima problema. Ne raste ni blizu toliko koliko su ulagači nedavno očekivali”, kaže analitičar iz tvrtke CRT Capital Arvind Bhatia.
Baza korisnika Twittera porasla je u proteklom tromjesečju na 310 milijuna aktivnih korisnika mjesečno, s 305 milijuna u četvrtom tromjesečju.
Poslovodstvo te društvene mreže poručilo je da su oglašivači, posebice u Europi, ograničili potrošnju uoči velikih događaja kao što su Olimpijske igre i Europsko nogometno prvenstvo.
Financijski direktor Anthony Noto kazao je da je dugoročni cilj Twittera imati “milijune oglašivača kao što imaju konkurenti”. Facebook, primjerice, ima više od 3 milijuna oglašivača.
No, Twitter se bori sa stagnacijom rasta korisnika jer njegovo kompleksno sučelje nije atraktivno za nove korisnike.
U sklopu plana restrukturiranja, kompanija je najavila novu ponudu, uključujući ‘live’ komentare i video prijenose preko aplikacije Periscope kako bi privukla nove korisnike. No, suočena je s oštrom konkurencijom Facebooka koji je nedavno pojačao svoj ‘live’ video proizvod Facebook Live