Veliki trgovci im ne mogu ništa jer kupce znaju poimence

Ekonomija 03. stu 201617:33 > 17:34
Ilustracija

Unatoč gospodarskoj krizi Đurđevčani iz Sloge Podravske trgovine u posljednjih pet godina zabilježili su rast. Ovaj lokalni maloprodajni lanac povećao je broj novootvorenih prodavaonica za više od 15, a broj zaposlenih za 20 posto te istovremeno zadržao razinu prihoda.

Prošle godine su uprihodili 149,17 milijuna kuna, dobit im je iznosila 231,95 tisuća kuna, a prosječna plaća bila je 2855 kuna, piše tportal.

U njihovim prodavaonicama gotovo sve svoje kupce znaju po imenu i prezimenu što u Slogi Podravskoj trgovini iz Đurđevca smatraju prednošću u odnosu na veće trgovačke lance. S mrežom ovih trgovina isprepletena je Koprivničko-križevačka županija gdje su u velikom broju manjih sredina često prisutni kao jedina prodavaonica.

Trenutačno je 320 zaposlenih u 74 prodavaonice. Posebnu pažnju, kako ističu u Slogi, posvećuju podrijetlu i kvaliteti namirnica zbog čega su osnovali i veleprodaju voća i povrća.

“U navali stranih velikih trgovačkih lanaca i jeftinih uvoznih proizvoda ovakav uspjeh lokalnog maloprodajnog lanca dokaz je da se dobrim radom i poštenim odnosom prema kupcima može postići dugoročan rast. Sloga – Podravska trgovina nastavlja sa širenjem i uključivanjem suvremenih tehnologija u održavanje kvalitete i poslovanje općenito kako bi osigurala vrhunsku uslugu i provjerene namirnice te otvorila nova radna mjesta”, ističe za tportal Jurica Veselić, predsjednik Nadzornog odbora Sloge, osnovane još 1947. sa sjedištem u Đurđevcu.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.