Atlantic Grupa nakon 15 godina redizajnirala je svoj logotip i kompletan vizualni identitet.
Kako navode, predstavili su novi pojednostavljen logo kompanije s većim i uočljivijim nazivom kompanije bez dodatnih simbola.
“Novi logotip inspiraciju vuče iz oblika Atlantskog oceana koji povezuje zemlje starog i novog svijeta, baš kao što Atlantic Grupa kroz rast i otkrivanje novih poslovnih prilika spaja nova i postojeća tržišta. S-krivulja kojom se ocean proteže zemaljskom kuglom od sjevera prema jugu inspirirala je oblik vala koji logotip jednostavnom intervencijom pretvara u moćan korporativni simbol.
Jednostavnosti logotipa pridonosi čisti dizajn fonta koji upućuje na orijentiranost ka optimizaciji etablirajući Atlantic Grupu kao suverenu, snažnu i kreativnu kompaniju. Uz vidljiva unapređenja, zadržani su vizualni elementi koji prepoznatljivo oslikavaju organizacijske vrijednosti i pokretačku snagu Atlantica.
Tako smo ostali vjerni crvenoj i sivoj boji, koje predstavljaju strast i snagu te stabilnost i sigurnost, kao i obliku vala u kojem se ogleda naša kreativnost brišući staro i stvarajući novo”, navodi se u priopćenju kompanije.
Novi kompletan vizualni identitet Tedeschijeve kompanije izradila je zagrebačka agencija Senor.