U siječnju 17 posto više turista nego prošle godine

Ekonomija 06. velj 201517:34 > 17:36
N1

U siječnju je u Hrvatskoj ostvareno 107 tisuća dolazaka što predstavlja porast od 17 posto te 313 tisuća noćenja što predstavlja porast od 19 posto u odnosu na siječanj prošle godine, ističe se u službenim podacima turističkih zajednica na Jadranu i u Gradu Zagrebu.

“Odlični rezultati turističkog prometa od plus 17 posto u dolascima i plus 19 posto u noćenjima u odnosu na prošlu godinu izuzetno vesele. Posebno bih istaknuo više od 20 tisuća noćenja turista iz BiH i Italije, te više od 10 tisuća iz Slovenije. Također, bilježimo gotovo 30 posto više dolazaka stranih turista te 27 posto posto više noćenja stranih turista”, istaknuo je ministar turizma Darko Lorencin.

Najbolje rezultate je postigao grad Zagreb s 40 tisuća dolazaka (rast od 20 posto) i 80 tisuća noćenja (rast od 23 posto). Slijede Kvarner s 21 tisućom dolazaka (rast od 23 posto) i 63 tisuće noćenja (rast od 29 posto), Istra s 13 tisuća dolazaka (pad od 4,5 posto) i 60 tisuća noćenja (rast od 7 posto).

Porast bilježe i Splitsko-dalmatinska županija, Dubrovačko-neretvanska županija, Zadarska županija, Šibensko-kninska županija i Ličko-senjska županija.

Veliko priznanje: Rivijera Crikvenica najkreativnija destinacija u 2014. godini

Rivijera Crikvenica je proglašena najkreativnijom destinacijom u 2014. godini, a ovo iznimno vrijedno priznanje Turističkoj zajednici Grada Crikvenice dodijelila je organizacija “Creative Tourism Network” iz Barcelone, izvijestili su u petak iz crikveničke Turističke zajednice.

Turistička zajednica Grada Crikvenice se u prosincu 2014. godine prijavila na natječaj “Creative Tourism at a glance”, koji je objavila organizacija “Creative Tourism Network”, jedna od najpoznatijih međunarodnih organizacija koja se bavi umrežavanjem u području kreativnog turizma.

Međunarodni ocjenjivački žiri “Creative Tourism Awards” je, u konkurenciji od stotinjak prijava i destinacija iz deset zemalja, izabrao pet najboljih.

Na osnovi kriterija kvalitete, originalnosti, inovativnosti i održivosti nagrade su dodijeljene u četiri kategorije.

Nagradu za najkreativniju destinaciju u 2014. godini dobila je Turistička zajednica Grada Crikvenice, najkreativnija putnička agencija u 2014. je “Wild at Art” iz Škotske, najkreativniji smještaj Cerdeira Art & Craft u Portugalu, dok nagradu za najkreativniji doživljaj dijele projekti “5 Bogota” iz Kolumbije i “Istra Inspirit” iz Hrvatske.

Prilikom odabira najboljih, žiri je posebnu pažnju posvetio izvornosti i kreativnosti projekata te vrednovao zanimanje i trud da se u njih uključi lokalno stanovništvo i što veći broj posjetitelja.

“Creative Tourism Network” okuplja stručnjake i organizacije iz područja kreativnog kulturnog turizma i promovira prednosti koje donosi turističkim destinacijama. Kreativni turizam naglašava valorizaciju neiskorištenih postojećih resursa kulturne i povijesne baštine te pronalaženje inovativnih načina da posjetitelji postanu dio života lokalne zajednice i aktivno istražuju njezine kulturno-povijesne baštine.