HTZ: Talijanski mediji puni tekstova o Hrvatskoj

Ekonomija 01. kol 201813:53 > 14:00
Grgo Jelavic/PIXSELL

Hrvatska je ususret ferragostu u fokusu većine talijanskih medija koji ističu kako je naša zemlja sačuvala svoju autentičnost, ambijentalnost i tradicionalan način života te obiluje kvalitetnom eno-gastronomijom, ali i vrlo atraktivnom festivalskom ponudom prigodnom za mlade talijanske goste, ističu u srijedu iz Glavnog ureda HTZ-a.

Popularnost Hrvatske među Talijanima dokazuju brojne objave u najpopularnijim talijanskim medijima pa je tako primjerice turistički časopis “Marco Polo” posvetio naslovnicu Primoštenu te Šibensko-kninskoj i Zadarskoj županiji, dok je “Caravan e Camper” objavio naslovnicu i tekst “Povratak u Dubrovnik”, opisujući turističku ponuda grada, primjeri su koji se iznose u priopćenju HTZ-a.

“La stampa” ističe kako Hrvatska nije samo sunce i more te da osim bogate prirodne i kulturne baštine nudi popularne glazbene festivale, a o Hrvatskoj i Visu pisao je i omiljeni talijanski “Vogue”. “Cosmopolitan” je istraživao ovdašnje plaže, odnosno deset mjesta gdje je u Hrvatskoj moguće pronaći raj, a poznati turistički časopis “Bel Europa” objavio je poseban prilog o Hrvatskoj. Njegovu naslovnicu krasi otok Vis.

Isto tako, svjetionik Porer osvanuo je na naslovnici časopisa “Dove” u sklopu kojega je objavljena reportaža o Lošinju, Braču, Hvaru, Korčuli i Mljetu i svjetionicima Porer i Veli Rat. Iz HTZ-a ističu i kako je talijanska državna televizijska kuća RAI 2 posjetila Hrvatsku s ciljem istraživanja nacionalnih parkova Plitvička jezera i Kornati, a na kanalu RETE 4 emitirana je emisija “Parola di pollice verde” posvećena samo Hrvatskoj, odnosno otocima Pašman, Pag i Lošinj te Zadru i Splitu.

Direktorica predstavništva HTZ-a u Italiji Viviana Vukelić ističe da su talijanski mediji veliki ljubitelji i prijatelji Hrvatske te vrlo rado pišu o našim destinacijama i turističkoj ponudi, dok direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić smatra da je HTZ proaktivnim pristupom i promišljenim marketinškim aktivnostima animirao potencijalne talijanske turiste da odaberu upravo hrvatske destinacije za svoje odredište.

Italija za hrvatski turizam, inače, predstavlja jedno od najvažnijih emitivnih tržišta s kojeg je u prošloj godini ostvareno više od milijun dolazaka. Staničić ističe kako je u dosadašnjem dijelu godine s talijanskog tržišta ostvareno više od 450 tisuća dolazaka te više od 1,7 milijuna noćenja turističkih noćenja, a najintenzivniji promet s tog tržišta tek slijedi.

Po podacima HTZ-a, kada je riječ o tržištu Italije u ukupnom dosadašnjem prometu je po udjelu dominirala Istra sa 47 posto talijanskih noćenja, slijedi Kvarner s udjelom od 26 posto, itd. Omiljene destinacije Talijana su Rovinj, Medulin, Poreč, Mali Lošinj, Novalja, Umag, Pula i Cres. Čak 61 posto dolazaka te 73 posto noćenja Talijana registrira se tijekom srpnja i kolovoza.

Inače, Ferragosto je talijanski naziv za blagdan Velike Gospe, koja se slavi 15. kolovoza, dok turistički djelatnici pod pojmom ferragosta uobičajeno podrazumijevaju prva dva tjedna kolovoza u kojima Talijani masovno odlaze na godišnje odmore.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.