U četiri godine sedam milijuna kupaca u zagrebačkoj Ikei

Ekonomija 21. kol 201811:06 > 11:15
Luka Stanzl/PIXSELL

Robna kuća Ikea Zagreb 21. kolovoza obilježava četvrtu obljetnicu poslovanja u Hrvatskoj. Tim povodom, tvrtka se prisjetila najupečatljivijih trenutaka i najprodavanijih proizvoda.

Tijekom četiri godine ovu robnu kuću na periferiji Zagreba posjetilo je više od 7 milijuna kupaca, dok se u igraonici Ikea Småland igralo gotovo 107.000 mališana.

Među najprodavanijim proizvodima u Hrvatskoj našle su se LED žarulje, kojima tvrtka želi potaknuti građane na održiviji život kod kuće. Ukupno je prodano 1.151.691 LED žarulja, čime su građani u Hrvatskoj mogli ostvariti uštedu od oko 660 milijuna kWh ili skoro 300 milijuna kuna.

Među najprodavanijim proizvodima su zdjele i tanjuri Oftast, Lack stolići, blagovaonske stolice i Inner jastuci.

Ikea

 U Ikea family program lojalnosti danas je uključeno više od 260.000 članova.

Među najboljim poslodavcima u Hrvatskoj

Već u prvoj godini poslovanja, tvrtka je prema neovisnom istraživanju portala Moj Posao izabrana za najboljeg poslodavca među velikim tvrtkama, dok je protekle dvije, 2016. i 2017. godine, IKEA bila među tri najbolja poslodavca.

U srpnju 2017. otvoren je dostavni centar u Rijeci, u rujnu iste godine otvoren je i u Splitu, a od lipnja 2018. djeluje i treći Ikea dostavni centar, u Osijeku.

U lipnju 2018. neposredno uz robnu kuću, otvoren je i najveći outlet kompleks u Hrvatskoj, Designer Outlet Croatia, u koji će Ikea, zajedno s partnerima, tijekom dvije faze izgradnje uložiti 88 milijuna eura. Dodatan doprinos čini otvaranje oko 400 novih radnih mjesta.

Kompanije se trudila doprinijeti i boljem životu u zajednici u kojoj posluje. U suradnji s UNICEF-om,  ujesen prošle godine donirala je 18.000 eura za prvu banku humanog mlijeka u Hrvatskoj, koje će povećati šansu za život oko 2.000 djece, koliko ih se u Hrvatskoj godišnje rađa prijevremeno.

“U provedbi programa ‘Raznolikost i inkluzija’, Ikea se snažno fokusira na nekoliko područja, među kojima je i ravnopravnost koja je za tvrtku ljudsko pravo. Tako su više od polovice rukovoditelja Ikea Hrvatska žene. Kako bi dodatno osvijestila o važnosti ravnopravnosti na radnom mjestu, povodom Međunarodnog dana žena, organizirala je sveobuhvatnu kampanju ‘Ravnopravnost je bolja za sve’. Kampanja je svoj vrhunac doživjela na istoimenoj konferenciji i panel-diskusiji održanima u Zagrebu, a tvrtka će i u narednoj godini, zajedno s lokalnim partnerima, nastojati doprinijeti pozitivnoj društvenoj promjeni po pitanju rodne ravnopravnosti”, navodi se u priopćenju.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.