Na ženskim haljinama i torbama za 49,90 kuna, dječjim majicama, hlačama, pidžamama za 17,90 kuna, LED svjetiljkama za 34,90 kuna..., neupućeni su maloprodajnom lancu Pepco predviđali budućnost kineskih dućana koji su svojedobno u nas nicali kao gljive poslije kiše.
Godinu i pol kasnije gotovo nema građanina koji u nekoj od Pepcovih trgovina nije nešto kupio – i iznova se vraća, čime je taj brend u vlasništvu južnoafričkog investicijskog holdinga Pepkor i u nas opravdao brojne nagrade u sektoru maloprodaje, uključujući Forbes’s Diamonds, Shopping Center Forum Award, Good Brand i Quality of Service Award i Best CEE retailer 2017.
Tomislav Bekavac, direktor Pepca Croatia, u razgovoru za Večernji list kaže da je hrvatsko tržište nadmašilo sva očekivanja: “Kupci su nas vrlo brzo prepoznali kao atraktivnu trgovinu s dobrim omjerom cijene i kvalitete. Tome u prilog ide i priznanje Odabrale mame koje smo nedavno dobili kao najbolji trgovački lanac u kategoriji tekstila i kućanskih potrepština te ćemo se i truditi i dalje opravdati ovu nagradu.”
Prosječna košarica u Pepcu u Hrvatskoj je 80 kuna, i u usporedbi s drugim tržištima u središnjoj i istočnoj Europi jedna je od većih.
“Do sada smo u Hrvatskoj otvorili 30 trgovina i nastavljamo se širiti. Okvirni nam je plan, od ulaska na tržište, imati oko 80 trgovina kroz pet godina. Zapošljavamo 360 ljudi, od toga 330 u trgovinama i 30 u središnjici. Iz Hrvatske ujedno operativno pokrivamo i Sloveniju s kojom ukupno brojimo već 50 trgovina. Planiramo daljnje širenje u regiji, no trenutno nemamo finalnih potvrda i termina”, kaže Bekavac.
Na pitanje može li se Pepco uspoređivati s Jyskom, Emmezetom ili Ikeom po pitanju opreme za dom ili pak sa Zarom, H&M-om i sličnima po pitanju tekstila, Bekavac odgovara:
“Cijene su prilagođene kupovnoj moći naših kupaca, jer baš kao što naš slogan kaže, nudimo Više za manje… svaki dan. Gospodarstvo razmjera omogućuje nam da ponudimo testirane, kvalitetne proizvode po povoljnim cijenama. Svi proizvodi prolaze strogu kontrolu kvalitete u skladu s propisima EU prije nego što se distribuiraju u trgovinama.”
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.