Croatia Airlines ostvarila je u 2014. sedam milijuna kuna neto dobiti, uz ostvarene ukupne prihode od 1,586 milijardi kuna i ukupne rashode od 1,579 milijuna kuna. I dok je dobit porasla u odnosu na godinu prije, kad je iznosila 677 tisuća kuna, prihodi i rashodi su pali. Prihodi su manji za 58 milijuna kuna, a rashodi za 64 milijuna kuna.
Pri tome je hrvatska aviokompanija lani prodala i odmah uzela u najam (sale and lease back) jedan airbus 320 i tri motora aviona, a prodala je Međunarodnoj zračnoj luci parcelu zemljišta na Plesu. U CA ne žele otkriti, uz objašnjenje da je to poslovna tajna, za koliko su prodali avion i motore, no tvrde da prihodi od te prodaje nisu utjecali na dobit kompanije, odnosno da bi bili u plusu i bez tih prihoda, piše Večernji list.
Za zemljište su dobili oko tri milijuna kuna. Sugovornici iz avioindustrije kažu da je CA za airbus mogla dobiti između 12 i 14 milijuna dolara, a za svaki motor po 6,5 milijuna dolara. Ukupno je to najmanje 220 milijuna kuna. No nije cijeli taj iznos ušao u prihode CA, nego samo razlika između knjigovodstvene vrijednosti aviona i motora te cijena po kojima su oni prodani. Krešimir Kučko, predsjednik uprave CA, kaže da je avion prodan ispod njegove knjigovodstvene vrijednosti, ali da su motori prodani po cijeni višoj nego što je njihova vrijednost u knjigama. Stoga je u konačnici od tih prodaja CA ipak bila u plusu. O kojem je iznosu točno riječ, nije htio otkriti uz objašnjenje da bi se to moglo krivo tumačiti. Kaže da sad imaju nove troškove za najam, i to za avion mjesečno oko 320.000 dolara, a za svaki motor oko 120.000 dolara.
U CA pri tome navode da je prodaja imovine dio mjera koje moraju provesti u sklopu programa restrukturiranja te da prodaja i najam aviona i motora nisu provedeni kako bi se utjecalo na poslovni rezultat tvrtke, već kao ispunjenje zahtjeva koje je pred kompaniju postavila Europska komisija. Navode i da su lani investirali vlastita sredstva za rekonfiguraciju dvaju zrakoplova airbus 320, što je koštalo šest milijuna kuna, u gradnju novoga hangara uložili su 15 milijuna kuna, a u planirani veliki servis motora 24 milijuna kuna. Hvale se i da su prvi put u cijelosti platili dvije rate refinanciranog kredita za airbusove u iznosu od 160 milijuna kuna.