AD Plastik grupa ostvarila 57 milijuna kuna neto dobiti

Ekonomija 26. srp 201911:25 > 11:25
screenshot / YouTube

AD Plastik grupa je u prvom polugodištu ostvarila 57 milijuna kuna neto dobiti, što je rast od 1,3 posto u odnosu na isto razdoblje lani, priopćili su u petak iz te tvrtke.

EBITDA (dobit prije kamata, poreza i amortizacije) iznosi 103,4 milijuna kuna i porasla je 3,4 posto.

AD Plastik grupa u prvom polugodištu bilježi i rast poslovnih prihoda, za 12,4 posto, na 713,7 milijuna kuna. Rast bilježe i prihodi od prodaje, za 9,8 posto, na 68,7 milijuna kuna.

Poslovni rashodi Grupe u prvom su polugodištu iznosili 663,9 milijuna kuna i povećani su 15,5 posto prema istom razdoblju lani

U priopćenju se navodi i da je neto financijski rezultat povoljniji u promatranom razdoblju, a neto financijski dug porastao je u odnosu na kraj 2018., iako je smanjen u odnosu na prvo tromjesečje.

Razlog tome, kako se ističe, u najvećoj mjeri proizlazi iz realizacije kredita za financiranje investicija u matičnom društvu.

“Poslovni rezultati AD Plastik Grupe za prvih šest mjeseci pokazuju rast razvojnih i proizvodnih aktivnosti te uspješno kretanje prema ostvarenju planiranih ciljeva rasta prihoda i dobiti”, navodi se u izvješću.

Predsjednik Uprave AD Plastik Grupe Marinko Došen u komentaru ostvarenih rezultata ističe kako je u lipnju započela serijska proizvodnja novog Clia 5, jednog od najprodavanijih modela Renault Grupe te da ih zbog izvrsne potražnje i prihvaćanja tog modela na tržištu tijekom jeseni očekuje značajno povećanje proizvedenih količina i potpuno uhodavanje svih proizvodnih aktivnosti.

Twingo, Smart i Clio te početak serijske proizvodnje novog Forda Puma, kako je kazao, osiguravaju stabilnost poslovanja u nadolazećem razdoblju.

“Najave naših kupaca su dobre, čemu u prilog govori i 57 milijuna eura novih poslova za europsko tržište ugovorenih u izvještajnom razdoblju”, istaknuo je Došen navodeći da su među njima su i prvi poslovi dogovoreni za njihovu mađarsku tvornicu od njenog preuzimanja, što je značajno zbog kontinuiteta i unaprjeđenja suradnje s novim kupcima u portfelju Grupe.

“Naši prihodi pokazuju kako stalno rastemo bolje od samih tržišta na kojima poslujemo i potvrđuju ispravnost naših poslovnih odluka jer europsko i rusko tržište i dalje bilježe manji pad prodaje novih automobila“, istaknuo je Došen.

AD Plastik Grupu čine – AD Plastik Hrvatska, AO AD Plastik Togliatti Rusija, ZAO AD Plastik Kaluga Rusija, ADP Srbija, AD Plastik Slovenija, i Tisza Automotive Mađarska.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows | i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram