Internetska maloprodaja poduprla tromjesečne rezultate Deutsche Posta

Ekonomija 12. stu 201912:10 > 12:12
Ilustracija

Procvat internetske maloprodaje podupro je rezultate njemačkog poštanskog i logističkog diva Deutsche Posta u trećem tromjesečju, pokazalo je poslovno izvješće objavljeno u utorak.

U razdoblju od srpnja do rujna prihodi njemačke kompanije porasli su 4,7 posto, na oko 15,6 milijardi eura.

Operativna dobit više je nego udvostručena, na 942 milijuna eura.

Neto dobit gotovo je učetverostručena, na 561 milijun eura, pri čemu su na prošlogodišnji rezultat negativno utjecale jednokratne stavke.

Posebno dinamičan rast bilježili su odjel za međunarodnu ekpresnu dostavu pisama i odjel dostave paketa u Njemačkoj, ali dobri su rezultati ostvareni i u drugim dijelovima poslovanja, konstatira uprava.

“Rastemo čak i vremenima obilježenim neizvjesnošću”, istaknuo je u priopćenju izvršni direktor Deutsche Posta Frank Appel. “U četvrtom tromjesečju očekujemo tradicionalno snažnu prazničnu sezonu”, dodao je.

Na vrhuncu sezone predblagdanske kupovine uoči Božića Deutsche Post isporučivat će 11 milijuna paketa dnevno, u usporedbi s prosječnih oko pet milijuna dnevno u ostatku godine, kazala je u razgovoru s novinarima financijska direktorica Melanie Kreis.

Dodala je i da su se u posljednje vrijeme pojavile naznake koje ulijevaju nadu da trgovinske napetosti popuštaju. Deutsche Post se ipak fokusira na ono što može kontrolirati i ne oslanja se na očekivanja o oporavku svjetskog gospodarstva, istaknula je Kreis.

Izvršni direktor Deutsche Posta očekuje da će kompanija ovu godinu zaključiti s operativnom dobiti u rasponu od četiri milijarde do 4,3 milijarde eura.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows | i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.