Vic koji kruži Googleom najbolje objašnjava uspjeh kompanije

Ekonomija 18. kol 201511:03 > 11:11
REUTERS/Pascal Rossignol

Kako smo već pisali, Google mijenja ime u Alphabet, iako će u najvažnijim djelatnostima kompanija i dalje obavljati djelatnosti pod nazivom Google, a to podrazumijeva da će internetski pretraživač i dalje imati svoje prepoznatljivo ime.

Iako je riječ o velikoj promjeni, jedan od bivših zaposlenika rekao je da su tvrtci navikli na takve stvari.

”Imali smo internu šalu, jedan vic, koji je dugo kružio firmom. ‘Ukoliko ne seliš stol na kojem radiš svakih šest mjeseci, onda nešto nije u redu s kompanijom”, rekao je bivši zaposlenik koji je želio ostati anoniman za Business Insider.

Naglasio je i kako su u Googleu oduvijek gledali u budućnost.

”Page i Brin oduvijek razmišljaju deset, pa čak i sto godina unaprijed. Ukoliko želiš uspjeti, ne smiješ se bojati promjena.

No, treba reći kako Googleova poslovna politika ima i ‘tamnu stranu’.

”Kad god bi se mijenjao menadžment, puno je ljudi otpušteno zbog ‘organizacije’, iako zapravo nije bilo nikakve potrebe za promjenama”, rekao je još jedan bivši zaposlenik koji je prošao šest takvih rošada.

I on je, također, želio ostati anoniman.