Lidl uvodi sustav semafora prilikom kupovine, evo kako će to pomoći kupcima

Ekonomija 05. lip 202307:31 0 komentara
Justin TALLIS / AFP / Ilustracija

Promotivna roba u Lidlu vrlo je popularna. No nije rijetkost da kupci pohrle u poslovnicu i nađu se pred praznim policama. Tzv. sustav semafora koje je Lidl postavio u svojim prodavaonicama u Njemačkoj sada bi im trebao pomoći.

Svi koji žele kupovati promotivnu robu od Lidla mogu se veseliti novosti: Lidl već nudi sustav semafora koji točno pokazuje koliko je te robe još dostupno u dotičnoj poslovnici.

Sustav semafora u budućnosti neće biti dostupan samo u korisničkoj aplikaciji, već i na uređajima zaposlenika. Na taj način kupci si mogu uštedjeti dugu potragu, a možda i odlazak u diskont. O tome piše “Lebensmittel Zeitung” (LZ).

Lidl već prikazuje zalihe svojih neprehrambenih promotivnih artikala u stvarnom vremenu u korisničkoj aplikaciji i na početnoj stranici. Taj sustav će se proširiti na druga područja i tako bi se mogao preseliti i na tržišta.

Primjerice, crveni, žuti ili zeleni displej trebao bi raditi i na uređajima zaposlenika Lidla kako bi mogli provjeravati zalihe u susjednim poslovnicama.

U sustavu semafora crveno označava “rasprodano”, žuto “skoro rasprodano”, a zeleno “dostupno”. Taj će se semaforski sustav u budućnosti koristiti i u samom diskontu. I detalji poput boje ili veličine proizvoda također bi trebali biti uključeni u budućnosti.

“To je revolucija za diskonte”, objašnjava u reportaži “LZ” menadžer Lidla Tim Schröder.

Ova “revolucija” moguća je jer Lidl blagajna bilježi dodatne informacije o prodanim artiklima: tada više nije jasno samo je li majica još dostupna u trgovini, već i u kojoj se boji ili veličini još može kupiti, piše Fenix.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram

PROČITAJTE JOŠ

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!