Počeo prvi Forbes Power Women’s Summit!

Ekonomija 04. ruj 202410:36 0 komentara

Prvi Forbes Power Women’s Summit počeo je u srijedu ujutro u impresivnim prostorijama beogradskog Sava centra, Atriumu i Amfiteatriumu. Tijekom dana očekuje nas susret s mnogobrojnim inspirativnim ženama, poduzetnicama, znanstvenicama, onima koje pomiču granice slobode i potiču žene da budu odlučnije – ma kakvim se poslovima i projektima bavile.

Uz poznati voditeljski par, Miu Kovačić i Zorana Kesića, dobrodošlicu su na uvodnom panelu poželjele glavne urednice i urednik Forbes izdanja u regiji: Bojana Humar u ime Forbesa Slovenija, Ika Ferrer Gotić iz Forbesa BiH, Biljana Matijašević iz Forbesa Crna Gora, Đurđica Klancir iz Forbesa Hrvatska i Ivan Radak iz Forbesa Srbija.

FORBES SRBIJA

Nakon toga slijedi prvi panel o položaju žena u poduzetništvu koji se posebno bavi odnosom prema poduzetnicama u različitim sredinama (She for enterpreneruship: Is there a difference between each country?) koji moderira Hrvoje Krešić, poznati novinar Nove TV iz Zagreba, a gošće su: Žakline Troskot, vlasnica slastičarnica Amelie iz Hrvatske, Mila Litvinjenko, vlasnica poznate kozmetičke tvrtke Aura, Katarina Lotrič, vlasnica i predsjedica Uprave tvrtke Gentler Stories iz Slovenije i Keren Hod, osnivačica međunarodnog udruženja WE – Women Enterpreneurship, koja se posvetila pomoći ženskim startupovima.

Od 11.40 do 12.15 slijedi razgovor sa sociologinjom koja poziva žene da se prestanu ispričavati, profesoricom Majom, a ona će ostati na pozornici i kao jedna od sugovornica na panelu o „imposter sindromu“, sindromu neprestane sumnje i preispitivanja vlastitih sposobnosti (Imposter syndrome. Is that only a she thing?). Osim Maje Jovanović, na tom panelu će govoriti i Martina Silov, predsjednica CroAI udruge, te Sanja Stanimirović, generalna direktorica tvrtke Testeral. Panel će moderirati poznata glazbenica i influenserica Ida Prester.

Od 13 do 13.20 S Anom Drašković, potpredsjednicom i generalnom direktoricom Vise za Jugoistočnu Europu Ida Prester će razgovarati o važnosti ekonomskog osnaživanja žena i njihovoj inicijativi znakovitog naslova: She’s next.

Od 13.20 do 14 sati govorit će se o ženskom zdravlju i brojnim tabuima oko javnog problematiziranja ženskog zdravlja (She for her helth. Are there taboos when we speak about women health?), a sudionice panela su Staša Stanković, znanstvenica s doktoratom iz reproduktivne genomike, Nikolina Lauc, suvlasnica i CEO tvrtke Glycan Age, Ina Bulat, direktorica za Jugoistočnu Europu u kompaniji Merck, te Milica Stevanović, lifecoach. Panel će moderirati Hrvoje Krešić.

Od 15. do 15.30  o ženama koje krše pravila i žele da se čuje njihov glas (She for braking the rules) s Lisom Carmen Wang, poduzetnicom i autoricom knjige „The Bad Bitch Business Bible“ razgovor će voditi Miloš Milovanović, poznati novinar i voditelj. A potom slijedi, od 15.30 do 16.10, na panelu pod nazivom „She for authentificity. Is that a vaule of a new era“, razgovor sa ženama iz kreativne industrije od kojih su mnoge ostvarile karijere svjetskog ranga.

S nama će biti Ana Anđelić, stručnjakinja za brendove s doktoratom iz sociologije, autorica knjige „The Business of Aspiration“, Lara Bohinc, dizajnerka i vlasnica tvrtke Bohinc Studio, te Nika Zupanc, industrijska dizajnerica i autorica knjige „Breaking the Rules“, a razgovor će moderirati Ida Prester.

Od 16.10 do 16.40 sati pridružit će nam se sportašice: Aleksandra Perišić, srpska reprezentativka u taekwondou i osvajačica srebrne olimpijske medalje i Petra Bulata Kovačić, trenerica, a s njima će razgovarati Miloš Milovanović.

A nakon pauze uz kavu, u 17 sati, slijedi povratak na biznis scenu i razgovor s Kathleen Griffith, poduzetnicom i autoricom bestsellera „Build Like A Woman“, a od 17.25 do 18.05 nastavlja se panel na kojem će o izazovima visokog biznisa te ravnopravnosti žena na poslovnoj sceni, ali i u širem društvu, razgovarati poznate menadžerice: Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke, Lara Ham, CEO Quintessentially, Aleksandra Đurđević, potpredsjednica u Delta Holdingu, te Brankica Janković, povjerenica za zaštitu ravnopravnosti. Razgovor će voditi Miloš Milovanović.

Nakon panela svi sudionici Summita imati će još mogućnost za posebno druženje (Meet & Greet) s Kathleen Griffith, a potom slijedi – zabava uz DJ-a Vuka Vukosavljevića.

Sponzori prvog regionalnog Forbes Adria Power Women’s Summita su:

FORBES

Visa je globalni lider u području digitalnih plaćanja, koja svojim poslovanjem olakšava transakcije između potrošača, trgovaca, financijskih institucija i državnih institucija u više od 200 zemalja i područja širom svijeta. Misija kompanije je povezivanje kroz najinovativniju, najkomforniju, najpouzdaniju i najsigurniju mrežu plaćanja, koja pojedincima, kompanijama i gospodarstvu omogućava napredak. Kompanija Visa vjeruje da gospodarstva koja su inkluzivna za sve i na svakom mjestu, pomažu da se svi zajedno uzdignu, ali i sagledaju mogućnost pristupa i uključivanja kao osnovu budućnost protoka novca.

Atlantic Grupa je jedan od vodećih proizvođača hrane i pića u JI Europi s renomiranim brendovima koji su regionalni lideri, te vodeći distributer robe široke potrošnje u regiji. Vodeće robne marke Atlantic Grupe su Barcaffe, Argeta, Cedevita, Cockta, Donat Mg, Grand kafa, Smoki, Najlepše želje, Bananica, a distributer je renomiranih globalnih brendova kao što su Ferrero, Mars, Wrigley, Hipp, Johnson&Johnson, brendova kompanije Unilever i mnogih uglednih regionalnih robnih marki. Atlantic je jedan od najdinamičnijih poslovnih sistema, poznata po transparentnosti poslovnih praksi i komunikacije.

MiaMara više od dva desetljeća predstavlja jednu od vodećih srpskih i regionalnih modnih kompanija u segmentu luksuzne ženske mode. Brendovi poput Dior, Celine, Dolce&Gabbana, Valentino, Loewe, MaxMara, Jacquemus su samo neki od vodećih svetskih brendova koji su pronašli svoje mjesto u kompanijskom portfoliju.

Comma odjeća inspirirana je svjetskim modnim prijestolnicama. Neovisno o tome je li prilika poslovna, glamurozna ili ipak casual – odjeća ove međunarodne modne kuće uvijek je nešto posebno. Odjeća prvenstveno europske proizvodnje oduševljava svojom ženstvenošću.
Brand Comma poznat je po modernom dizajnu, elegantnim krojevima i kvalitetnim materijalima. Comma stilovi su fleksibilni i svestrani kao i žene. Zrače povjerenjem, ženstvenošću i strašću. Mogu se nositi u svim prilikama 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji. Comma ima trgovine u Beogradu u Ušću, Beo centru i Delti a online na soliver.rs, a prisutna je i u drugim gradovima regije.

Triple Jump Grupa je nositelj distributivnih i franšiznih ugovora sportskih, modnih i kozmetičkih brendova, kao sto su Converse, The Body Shop, Lindex, Arena… Uz osnovnu granu poslovanja, kompanija je aktivna i razvija segmente multibrend koncepata, maloprodajne mreže, logističke mreže, hotelijerstva i real estate-a. Poslovanje je rasprostranjeno u 9 zemalja, uključujući zemlje bivse Jugoslavije, Mađarske i Albanije. Posvećenost CSR aktivnostima i održivom razvoju  predstavlja neizostavni dio kompanijskog DNK.

Fitpass je digitalna članarina koja otvara vrata najboljim sportskim i rekreativnim objektima u regiji, omogućavajući korisnicima uživanje u slobodi izbora i vrhunskoj ponudi. Od 2014. godine, započeli su revoluciju u korporativnom fitnesu, postajući prepoznatljiv korporativni benefit. Sada posluju na 5 tržišta, među kojima su Fitpass Srbija, Bosna i Hercegovina, i od ove jeseni, Fitpass Crna Gora.

Merck je vodeća znanstveno-tehnološka kompanija posvećena inovacijama više od 350 godina. Prema ocjeni časopisa Forbes, kompanija Merck spada u top 10 female-friendly kompanija na svetu, 40 posto direktorica u Europi su žene, i čak pola svi zaposlenika u sektoru istraživanja i razvoju su žene koje se bave znanošću.

Koozmetik je brend fine, ručno izrađene prirodne kozmetike koja je nastala sa ljubavlju, pažnjom i težnjom ka jednostavnosti. Vjeruje da kozmetika treba njegovati na zdrav i prirodan način, iznoseći na površinu vašu istinsku unutrašnju ljepotu.

Dr Oetker – Sa svojim dobro poznatim pudinzima, tradicionalnim dodacima i smjesama za kolače, zobenim kašama, smrznutim pizzama i ostalim proizvodima iz ponude, kompanija Dr. Oetker više od 130 godina unosi toplinu i radost u naše domove. Kroz vrhunski kvalitet i pažljivo odabrane sastojke, Dr. Oetker nije samo sinonim za sigurnost u pripremi omiljenih poslastica, već i za stvaranje nezaboravnih uspomena. Svaki zalogaj predstavlja mali ritual ljubavi i posvećenosti, koji uljepšava najslađe trenutke i pomaže u kreiranju jedinstvenog ukusa doma.

Institut Esthederm je francuski luksuzni brend koji je od 1978. godine posvećen inovativnosti i sudjelovanju u dermatološkim otkrićima, a sve u cilju očuvanja ljepote kože tijekom vremena starenja. Ekobiologija je u srcu njegovog znanstvenog pristupa koji kožu promatra kao živi ekosistem koji neprestano evoluira u interakciji sa svojim okruženjem i čiji prirodni resursi i mehanizmi moraju biti očuvani. Proizvodi djeluju i na uzroke i na posljedice, a filozofija brenda je da kožu moramo naučiti da pravilno funkcionira, radije nego da je pretjerano tretiramo. Age-proteom napredni serum je najnovije otkriće brenda jer je po prvi put dokazano da je mladolikost kože zapisana u njenom proteomu. Koža uglavnom sadrži proteine ili proteome koji joj osiguravaju čvrstinu, dobar tonus, blistavost, ujednačenost i vlažnost kože. Dobra kvaliteta proteoma pomaže uspješno u borbi protiv vanjskih utjecaja i znakova starenja.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!