Je li regija spremna odgovoriti na izazove budućnosti koje nameću promjene potrošačke potražnje, digitalna transformacija, klimatske promjene i globalni strateški interesi?
Druga regionalna konferencija Consumer Rules Summit, posvećena tvrtkama iz područja proizvodnje, distribucije i maloprodaje hrane u široj regiji jugoistočne i istočne Europe kao i robe široke potrošnje održat će se 24. i 25. travnja u hotelu Hilton Garden Inn u Zagrebu. Nakon prvog summita održanog 2019. godine, konferencija se vraća u izazovno vrijeme obilježeno snažnim geopolitičkim izazovima i energetskom krizom u regiji pogođenoj inflacijom.
Kakve nove izazove za sektor poljoprivrednog biznisa, FMCG, maloprodaje i distribucije donosi ekonomska nestabilnost, kako se proizvođači prilagođavaju promjenama u zahtjevima i navikama potrošača, kako kreirati nove opskrbne lance otporne na krizu, koliko su digitalizacija, zelena održivost, korporativna politika i automatizacija ključne za razvoj i konkurentnost? Na ova i brojna druga aktualna pitanja odgovore će dati donositelji odluka, vodeće tvrtke u navedenim područjima iz regije jugoistočne Europe, ali i širih tržišta Centralne i istočne Europe, Bliskog Istoka, Afrike i Turske.
Više od 30 vrhunskih predavača posjetiteljima će otkriti zašto su agilnost i otpornost ključne riječi postcovidnog razdoblja, na kakvu transformaciju poduzeća moraju biti spremna, postaje li e-trgovina dominantno iskustvo kupnje i je li moguće zadovoljiti sve glasnije i svjesnije potrebe današnjeg potrošača i istovremeno osigurati održivi rast.
Vodeći ljudi iz poljoprivrednog biznisa i drugih timova EBRD-a, kao i čelni ljudi Atlantic Grupe, Podravke, MK Grupe, Nelt Group-a, Al Dahra Holdinga, Nectara, Binga, Ananas E-Commerce, Boston Consulting Grupe, Don Dona, Bloomberg Adria, KPMG i brojni drugi, sudjelovat će u raspravi koja otvara pitanje – je li regija spremna odgovoriti na izazove budućnosti koje nameću promjene u potražnji potrošača, digitalna transformacija, klimatske promjene i globalni strateški interesi?
EBRD je vodeći investitor u sektoru poljoprivrednog biznisa u svim gospodarstvima u koja banka ulaže. Kroz održiva i uključiva ulaganja, EBRD je uložio 3,8 milijardi eura u sektor poljoprivrede i hrane u jugoistočnoj Europi. Banka podržava razvoj privatnog sektora, prijelaz na zeleno gospodarstvo, digitalizaciju, kao i ulaganja u infrastrukturu za promicanje povezanosti u regiji Zapadnog Balkana. Organizacijom drugog Consumer Rules Summita, EBRD nastoji dodatno potaknuti jaču regionalnu integraciju, usvajanje novih poslovnih modela uvjetovanih transformacijom sustava proizvodnje, distribucije i potrošnje, kako bi cijela regija jugoistočne i istočne Europe postala konkurentnija. Više informacija o konferenciji, kao i formular za registraciju, može se naći na https://crsummit.net.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!