U N1 Newsnightu gostovala je Milena Zajović, novinarka Večernjeg lista i pasionirana pratiteljica Eurosonga. Govorila je o razlozima popularnosti ovog međunarodnog natjecanja.
“Imam dojam da je Eurovizija imala nekoliko etapa. Prije 80-ih to je bilo natjecanje u tipu San Rema gdje se pokušavalo slati kvalitetnu glazbu i kantautore. Naše bake i djedovi su pratili Eurosong. Bilo je više dostojanstveno, a manje otkačeno kao što je sada. U nekom je trenutku to prestalo biti cool. Ja sam odrasla u nekom punkerskom kontekstu. Da mi je netko rekao da moram gledati Euroviziju, bilo bi mi jako bizarno. Onda su mi u nekom trenutku gay cimeri na faksu rekli da nisam normalna što to ne pratim jer je Eurovizija gay nova godina i da to moram gledati. Jedan od cimera je imao kazete snimljenih Eurosonga od djetinjstva. Onda sam shvatila da je to zaista ogromna stvar u queer zajednici. Tako je i ostalo nekih 20 godina. Ali onda se dogodio TikTok. Sada su neke nove generacije istih takvih fanova vrlo lako uspjeli popularizirati tu novu ekstravagantnu Euroviziju”, rekla je Zajović.
“Što je ovo – efekt”
Komentirala je i hrvatske predstavnike: “Ja mislim da je Let 3 najbolja ekipa koju smo mogli poslati i da je zapravo puno više eurovizijska od onoga što smo radili zadnjih godina što je za eurovizijske standarde bilo staromodno. Oni plijene pažnju. Moji prijatelji iz inozemstva svi kad su vidjeli Let 3 su mi slali poruke – što je ovo – mislim da baš taj efekt “što je ovo” je ono što sada pali na Euroviziji. Više nije samo pjesma važna”, kaže Zajović.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!