U Hrvatskoj je u siječnju prodano 3.641 novo putničko vozilo, što je 2,3 posto ili 80 vozila više nego u prvom mjesecu prošle godine, podaci su Promocije plus.
Najviše novih putničkih vozila u siječnju prodao je Volkswagen, njih 683, odnosno 19 posto od ukupne prodaje. Na drugom mjestu je Škoda, članica istog koncerna, s 485 prodanih vozila (udjel 13,6 posto), a treći je Renault s 237 vozila i udjelom od 6,5 posto.
Četvrta po prodaji je Dacia (Renaultova grupa) s 208 prodanih novih auta, koliko je prodala i peta Kia (obje marke s udjelom od 5,7 posto).
Prvog mjeseca u godini prodano je, uz ostalo i 157 BMW-a 104 Audija, 89 Mercedesa, 10 Porschea, 5 Jaguara i 4 Tesle.
Škoda Octavija najprodavaniji je model i u siječnju – taj je model preuzeo 251 kupac, slijede VW Polo (149), VW Golf (122), VW T-Cross (119) te Renault Clio (106).
Benzinca je odabralo 2.168 kupaca ili 60 posto, dizelaša 1.303 odnosno 36 posto, a prodano je i 10 električnih vozila te 131 hibrid (udjel 3,6 posto).