Rolling Stone izabrao 10 najgorih filmova 2016.

Showbiz 18. pro 201614:32 > 14:50
Tanjug/AP/Clay Enos

Peter Travers, filmski kritičar magazina Rolling Stone, izabrao je deset najlošijih filmova u 2016. godini.

Travers objašnjava da se nije htio obrušiti na filmove koji su očigledno loši i za koje nikada ne biste dali novac da ih gledate (poput novih Nindža kornjača, Djedice puštenog s lanca, Gordosti i predrasuda sa zombijima i sl.), već na ona ostvarenja od kojih se nešto očekivalo, bilo na osnovu autora, glumaca, prethodnog dijela, naslova ili trailera.

10. Ludi Božić u uredu (Office Christmas Party)

Travers kaže da se od komedije u kojoj igraju Jason Bateman, Jennifer Aniston i Olivia Munn, očekivala lagana praznična zabava, ali smo umjesto toga dobili jako loš scenarij prepun klišeja i patetičnu poruku o pravom značenju Božića.

9. Trilogija drugačija: Odani (Allegiant)

Travers ocjenjuje da je u u franšizi Drugačija došlo do očiglednog zamora materijala. Ovaj film je bio toliko katastrofalno dosadan, da producenti razmatraju da sljedeći nastavak snime samo za televizijsko emitiranje. Poštedite nas, ubijte ga odmah, savjetuje kritičar Rolling Stonea.

8. American pastoral

Rediteljski debi Ewana McGregora je ekranizacija Pulitzerom nagrađenog romana. Travers međutim zaključuje da je mitski osvrt na događanja u SAD-u nakon kraja Drugog svjetskog rata, pa sve do turbulentnih 60-ih, u ovom slučaju zamijenjen konzervativnim pristupom najgore ulizivačke vrste.

7. Alisa s druge strane ogledala (Alice Through the Looking Glass)

Alisa u zemlji čuda Tima Burtona iz 2010. godina bila je makar vizualno privlačna, ovaj nastavak, koji potpisuje James Bobin, ne posjeduje raskoš prethodnika. Travers Alisu s druge strane ogledala ocjenjuje kao nešto što izgleda kao kada bi se dijete prejelo slatkiša, pa povratilo po filmskom platnu.

6. Dan nezavisnosti: Nova prijetnja (Independence Day: Resurgence)

Travers priznaje da je prvi Dan nezavisnosti iz 1996. imao sjajne specijalne efekte koji su dočarali kako izvanzemaljci uništavaju svjetske znamenitosti, a i dopadljivog Willa Smitha u ulozi heroja. Smith je mudro izabrao da se ne pojavi u nastavku, a specijalni efekti se ovog puta samo ponavljaju u dosadnom nizu. Filmu nedostaje zabave i svježine, ocenjuje Travers.

5. Inferno

Tom Hanks i reditelj Ron Howard iz nekog razloga uporno pokušavaju bestselere Dana Browna pretvoriti u pristojne filmske trilere. Prethodna dva filma – Da Vincijev kod i Anđeli i Demoni – bili su bezlični, monotoni, neseksipilni i od njih nije bilo nikakve koristi osim što su zaradili novac na blagajnama. Ovog puta se i publika opametila, zaključuje Travers osvrćući se na komercijalni neuspjeh Inferna.

4. Saveznici (Allied)

Nedostatak kemije između dva glavna junaka upropastio je mnoge filmove, pa tako i ovu romatntičnu dramu iz perioda Drugog svjetskog rata od koje je Robert Zemeckis htio napraviti suvremenu Casablancu. Brad Pitt glumi britanskog specijalca koji se zaljubljuje u lik Marion Cotillard za koju se sumnja da je njemačka špijunka. Njihove ljubavne scene su seksi koliko i usmrđena, znojna čarapa, kaže Travers.

3. Kolateralna ljepota (Collateral Beauty)

Neki filmovi su toliko loši od prve do posljednje scene, da se pitate kako glumci tijekom snimanja nisu revoltirano uzviknuli: “Ne mogu izgovoriti ovo. Odbijam izgovoriti ovu repliku”. Takav je film Kolateralna ljepota, tvrdi Travers.

2. Warcraft – početak (Warcraft: The Beginning)

Duncan Jones, sin pokojnog Davida Bowieja, i tvorac zapaženih ostvaranja Mjesec i Osam minuta, dozvolio je da mu stvari poptuno izmaknu iz ruke u ovoj odvratnoj ekranizaciji video igre koju je većina ljudi mudro prestala igrati, ocjenjuje Travers. Warcraft prati bitku orka i ljudi za dominaciju u svijetu koji izgleda kao digitalni otpad koji je ostao iza snimanja Avatara.

1. Odred otpisanih (Suicide Squad)

Travers kaže da je jedva čekao pogledati fim u kojem se zajedno pojavljuju najveći zlikovci iz stripova DC Comicsa, očekujući mračno i uzbudljivo ostvarenje u stilu Batmen trilogije Nolana. Reditelj David Ayer je, međutim, prešao na “svijetlu stranu”, praveći film po ukusu tinejdžera. Ukoliko želite  svjedočiti trendu ubijanja duše u filmskoj industriji u kojoj se život cinično isisava iz filmova zbog brze zarade, pogledajte to sažeto u 123 beskrajno dosadnih minuta Odreda otpisanih, savjetuje Travers.