Ljudi dijele poveznice na vijesti i druge tekstove bez da ih čitaju, čak i otvore prije nego ih podijele.
Čak 46.000 “shareova” imala je vijest satiričkog portala Science Post koja govori o navodnoj studiji koja je provedena, a pokazuje da samo 70 posto ljudi pročita znanstvene članke prije nego ih podijeli i komentira na Facebooku.
Nakon leada ovog članka uslijedio je predložak “lorem ipsum”, koji inače služi kao pokazni tekst pri dizajnu stranica, bez ikakvog značenja, kako bi se ukazalo na to da sve napisano ispod leada – nije ni bitno.
Potvrda točnosti ovog članka došla je sa Sveučilišta Columbia i Francuskog nacionalnog instituta, koji su naveli da na 59 posto podijeljenih članaka na društvenim mrežama – nitko nije ni kliknuo.
Ono što zabrinjava jest da ovakvo dijeljenje diktira koje će se vijesti više naći u optjecaju, a koje će brzo nestati sa javnog radara, piše Independent.
“Ovo je tipično za modernu konzumaciju informacija. Ljudi formiraju mišljenje bazirano na sažetku ili sažetku sažetaka, bez da se zainteresiraju da dublje uđu u temu”, kaže suradnik na studiji Arnaud Legout.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.