Playboy je objavio da će u sklopu redizajna prestati objavljivati fotografije golih žena, javlja BBC. Američki vlasnici ovog časopisa smatraju da je internet golotinju "istrošio" i da takvi magazini, pornografskog sadržaja, više nisu profitabilni kao što su nekad bili.
Raspačavanje Playboya se od 1970-ih, kada je prodavan u 5,6 milijuna komada, smanjilo na 800 tisuća. Ipak, žene na fotografijama i dalje će biti u provokativnim pozama, iako više neće biti u potpunosti gole kao što su bile do sada.
Odluka je, navodno, donesena na prošlomjesečnom sastanku s osnivačem i trenutnim šefom uredništva Hughom Hefnerom. Uprava poznatog časopisa, naime, priznaje kako Playboy, osnovan još 1953. godine, više nije konkurentan kao što je nekad bio.
“Bitka je izgubljena”, rekao je Scott Flanders iz uredništva časopisa, i dodao kako su “sada svi jedan klik udaljeni od svakog seksualnog čina koji mogu zamisliti, i to besplatno”.
Smatraju kako zbog toga više nisu ekskluzivni. Također, prošlo je vrijeme kada su se u časopisu u intervjuima pojavljivala lica poput Martin Luther Kinga ml., Malcolm Xa i Jimmy Cartera, “što je magazin činilo kulturološki i političi značajnim društvu”.
Inače, web stranica Playboya već je ukinula potpunu golotinju, djelomično i kako bi se smjeli promovirati putem društvenih mreža.