Njemački trgovački lanci Aldi i Lidl po svemu sudeći žele uvesti novitete u svoje poslovnice. Sada će se intenzivnije koristiti usluge samoskeniranja, odnosno samostalno skeniranje proizvoda pomoću aplikacije. Sa sličnom idejom u utrku bi se trebao uključiti i poznati drogerijski brend dm, pišu njemački mediji.
Automatske opcije plaćanja kao što su samouslužne blagajne već su dostupne u nekim supermarketima i trgovinama namještajem u Njemačkoj. Kako izvještavaju njemački mediji, Aldi i Lidl sada također žele napraviti korak u smjeru veće automatizacije: Scan&Go kupnja bi navodno trebala biti moguća u budućnosti u svim poslovnicama.
Konkretno, to znači da kupci posebnom aplikacijom dotičnog diskontera skeniraju proizvod ili hranu koju stavljaju u košaricu dok još kupuju. Kada dođu na blagajnu, kupljeni proizvodi su već evidentirani.
Njemački mediji su za očekivanu inovaciju saznali putem oglasa za posao Aldi Süda. Naime, traži se analitičar koji će planirati “uvođenje aplikacije Scan&Go u više od 7000 poslovnica diljem svijeta”.
No, u tiskovnom uredu diskontera na novinarski upit nisu htjeli ni potvrditi ni demantirati te planove, već su samo rekli da će pratiti tržište i provjeriti koliko im opcija Scan&Go odgovara.
Drugačija je situacija u Švicarskoj, gdje Aldi Süd već godinu dana nudi aplikaciju Scan&Go.
Lidl također planira uvesti “Shop&Go” opciju za kupovinu. Međutim, Lidl International također nije konkretno odgovorio na novinarski upit već je samo odgovorio da razmišljaju o uvođenju “inovativnih opcija za blagajne”.
Lanac drogerija dm novinama je službeno potvrdio razvoj Scan&Go metode kupovine. Takav sustav je već isproban, ali ga je koristilo samo nekoliko kupaca.
Aldi, Lidl i dm tako idu istim putem kojim su već krenuli, primjerice, Kaufland, Rewe i Netto. U Njemačkoj bi samoskeniranje i plaćanje preko aplikacije već trebalo biti moguće u preko 50 poslovnica Kauflanda i Netta, u 172 Penny- poslovnice i na 167 lokacija Rewea, prenosi Fenix magazin.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!