Pripadnici sindikata zaposlenih u Njemačkoj željeznici (Deutsche Bahn DB) protive se produljenju subvencioniranih karata javnog prijevoza koje u ljetnim mjesecima uzrokuju gužve i zastoje u njemačkom lokalnom željezničkom prijevozu, objavljeno je u četvrtak.
“Ova karta, kojom se zapravo htjelo rasteretiti one koji svaki dan putuju na posao ili fakultet, prouzročila je dodatnu navalu putnika na vlakove“, rekao je predsjednik sindikata strojovođa Klaus Weselsky.
On je ustvrdio da takva navala željezničkom sustavu, koji je ionako već preopterećen, “ne čini dobro”.
Slično se izrazio i potpredsjednik sindikata zaposlenih pri DB-u Martin Burkert koji je rekao da je uvođenje tzv. karte od 9 eura dovelo do ruba kolapsa.
“Zaposleni pri DB-u su dovedeni ne rub granice izdržljivosti pa i preko tog ruba”, rekao je Burkert.
Oba sindikalca su se zato založila za to da se subvencija karata ne produljuje dulje od predviđenog razdoblja do kraja kolovoza.
“Naša je želja naravno da dugoročno javni prijevoz postane besplatan za sve. No prvo moramo u cijeloj zemlji stvoriti kapacitete za toliki broj putnika”, rekao je Weselsky u razgovoru za javni servis RBB.
Njemačka vlada je u paketu rasterećenja građana zbog povećanja cijena energenata u lipnju uvela mjesečnu kartu po cijeni od 9 eura koja vrijedi u svim vozilima javnog prijevoza na području čitave Njemačke.
Zbog velikog odaziva vlada razmišlja o nastavku subvencioniranja karata javnog prijevoza.
Kritičari ove mjere ukazuju na to da se preko 2,5 milijarde eura, koliko je ova akcija stajala, moglo uložiti u obnovu zastarjele infrastrukture i kupovnu novih vlakova kako bi se povećala konkurencija domaćem zračnom prijevozu.
Kritike na račun ove mjere dolaze i zbog prenatrpanih vlakova što je prouzročilo dodatna kašnjenja i onima koji su ovisni o lokalnim vlakovima za odlazak na posao, dodatno otežalo putovanje.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!