"Ne kupujte mačka u vreći!" kampanja za sigurniju kupovinu

Vijesti 23. velj 201618:41 > 18:53
Goran Stanzl/PIXSELL

Tijekom ove godine provodit će se kampanja "Ne kupujte mačka u vreći!". Cilj je podići svijest građana o piratskim i krivotvorenim proizvodima koji se na internetu prodaju kao originalni. Možda i najvažnije za potrošače je informirati ih kako se zaštititi od kupovine takvih proizvoda.

Internetska trgovina odvija se u udobnosti vlastitoga doma. Odjeća, obuća, mobilni telefoni, lijekovi i filmovi, samo nekoliko klikova mišem dijeli nas od kupovine željenoga proizvoda. No ono što ne možemo uvijek znati jest stiže li nam na kućnu adresu kopija ili original.

Cilj kampanje “Ne kupujte mačka u vreći!” je sprečavanje kupovine lažnih stvari na internetu. Carina je prošle godine zaustavila gotovo 3500 proizvoda za koje su pretpostavljali da sadrže krivotvorenu robu. Pogriješili su u samo 3 paketa u kojima su se ipak nalazili originali. Ostalih 3403 paketa je uništeno.

Posebno je opasno naručivati lijekove preko interneta. Svjetska zdravstvena organizacija smatra da je oko 50 posto svih lijekova na internetu krivotvoreno. Iako na internetu možemo kupiti sve što želimo, očitno ne možemo kupiti ono najvažnije – sigurnost.

Više pogledajte u prilogu Marka Hadjura.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.