Na Danima komunikacija u Rovinju gostuje i Alexandra Wheeler, donedavna Potpredsjednica odjela digitalnog marketinga u Starbucksu.
Na upit što je najvažnije za uspješnost kompanije Wheeler smatra da je to njezina misija.
“U Starbucksu smo krenuli s misijom kompanije, brigom za ljudski duh, stvarali smo veze sa našim kupcima, produbljivali smo odnos s klijentima i doprinosili dodatnoj vrijednosti, željeli smo biti najbolji barista na internetu”, objasnila je Wheeler te opisala svoj rad u Starbucksu.
“Počela sam raditi 2006. godine, a 2008. smo željeli promijeniti tvrtku suočeni s gospodarskom krizom pa smo se okrenuli online kompaniji. Pokrenuli smo 366 ideja koje su otvorile tvrtku prema klijentima”, rekla je i dodala kako su globalni brandovi kompleksni, te kako Starbucks ima različite poslovne modele širom svijeta koji ovise o partnerima.
Alexandra Wheeler kaže da obožava svoj posao.
“Rekla bih da je moj posao uzbudjiv, uvijek je dinamičan, stalno se mijenja i zato ga obožavam. Morate poznavati potrebe i navike klijenata, psihologija je tu izuzetno bitna. Starbucks cijeni povezanost i to je ono što želimo proširiti po cijelom svijetu”, rekla je Wheeler i dodala kako je stalno testiraju što usrećuje ljude.
“Globalni brandovi poput Starbucksa uvijek mogu biti uvučeni u neku kontroverznu temu i tome se treba brzo prilagoditi. Jako je važno znati kako se prilagoditi krizi, treba surađivati s agencijama za javno mijenje. Loš publicitet se može iskoristiti i kao reklama”, objašnjava Wheeler koja je nakon deset godina rada u Starbucksu uzela godinu dana odmora.
“Zaljubila sam se u Starbucks, u njegove vrijednosti, stvari se mijenjaju i bilo je uzbudljivo stalno učiti nove stvari. Na Danima komunikacija ću podijeliti svoja iskustva i govoriti o tome kako objediniti digitalni i fizički svijet”, otkrila je Wheeler.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.