Korištenje mobitela u školi utjecat će na ocjenu iz vladanja

Vijesti 04. pro 201719:01 > 19:07
REUTERS

Iako ga imaju gotovo svi učenici, mobiteli su jedan od najnepoželjnijih predmeta u školama, a u prilog tome govori činjenica da u većini školskih kućnih redova stoji pravilo da se mobitel u školi ne smije koristiti.

Međutim, kako učenici to pravilo rado krše, Osnovna škola Kostrena otišla je korak dalje pa je uz podrušku Vijeća roditelja od ove školske godine u kućni red uvedeno da kršenje pravila i korištenje mobitela vodi i prema izricanju pedagoških mjera.

Prva pedagoška mjera koju prekršitelj može zaraditi je pisana opomena, a kako pojašnjava ravnateljica Biserka Miškulin, takva mjera utječe na ocjenu iz vladanja na kraju godine. Ako se prekršaj opetovano ponavlja, sljedeća mjera je ukor, a na tako drastičan korak kostrenska se škola odlučila nakon jedne prilično apsurdne situacije u kojoj je verbalni sukob dviju učenica nižih razreda na Viber grupi toliko eskalirao da su se u njegovo rješavanje uključile i nadležne prosvjetne ustanove.

“U tom smislu imali smo već nekoliko predavanja za roditelje, a od uvođenja novih pravila sve je manje učenika koji u školu dolaze s mobitelom. Na Vijeću roditelja sami roditelji su podržali ideju da se mobiteli ne koriste ni pod odmorom. Tako da je pravilo da učenici nižih razreda, kada dođu u školu, mobitele odlože u kutiju koja je za to kupljenja. Nakon završetka nastave uzimaju mobitele. Sa starijim učenicima to je nemoguće, jer se oni nakon svakog sata sele u drugi razred. Za njih je pravilo da mobitel mora biti u torbi, i to isključen. Ukoliko se učenik uhvati u prekršaju, oduzima mu se mobitel i roditelj mora doći po njega”, kaže ravnateljica.

Slažući se s činjenicom da treba raditi na edukaciji djece, ravnatelj OŠ Pehlin, Željko Šimunić, ističe kako učenici nisu svjesni kakve sve opsanosti društvene mreže mogu donijeti.

Zabrana korištenja mobitela u OŠ Kostrena vratila je igru, jer kako pojašnjava ravnateljica, do sada su učenici odmore provodili s mobitelima u ruci, a sada ih provode u druženju i igri. Slična iskustva ima i ravnatelj OŠ Srdoči Ivan Vukić. U toj najvećoj riječkoj osnovnoj školi koja broji 750 učenika za vrijeme velikog odmora izostaje nekada uobičajena dječja igra, piše Novi list.