Lupigina kampanja „Ima nas!“ već je u prvom danu na Indiegogo platormi skupila više od 6,5 tisuća dolara. Za manje od 24 sata razgrabljeno je čak pet od 12 ponuđenih perkova. Najbrže su otišle uvrede i prijetnje novinarima Lupige – njih čak 20 komada.
‘Do kraja 2017. godine rasprodano je 18 od ukupno 24 ponuđena perka i pravi je izazov pratiti ovakvu potražnju. Izazov je i voditi kampanju u sljedećih još 18 dana, nakon što je Lupiga već u prvih deset dana skupila traženi iznos’, priopćili su u srijedu.
Zato su, kažu, postavili novi cilj – 29.999 dolara do 19. siječnja.
Kampanja je dobila i široku podršku brojnih ljudi iz regije, znanstvenika, umjetnika, novinara, nevladinih organizacija.
Lupiga.com je treći neprofitni medij koji je u manje od godinu dana krenuo u crowdfunding kampanju pozivajući svoje čitatelje da pomognu premostiti razdoblje u kojem je ovim medijima uskraćena bilo kakva javna podrška, a koje traje već dvije godine. Forum.tm I Radio Student prije toga premašili su zadani cilj.