Povratak s godišnjih odmora je vidljiv i po povećanju intenziteta dnevnih vijesti, koje se jedna za drugom izmjenjuju u mnogobrojnim javljanjima N1 reportera uživo, te u stručnim analizama emitiranim iz zagrebačkog studija N1 televizije.
Kao ekskluzivni CNN affiliate partner, N1 televizija vjerno slijedi osvjedočeni news recept, po kojem se vijest gledateljima pruža odmah, nakon koje slijedi reakcija unutar sat vremena, a zatim i stručna analiza u sljedeća dva sata.
Prema analitičkom sustavu Arianna AGB Nielsena – najrelevantnije agencije za ispitivanje tržišta i gledanosti televizijskog programa, koja prikuplja podatke u više od stotinu zemalja u svijetu – u razdoblju od 27.8. do 29.8. N1 televizija utvrdila je svoju poziciju uvjerljivo najgledanijeg kablovskog kanala s najvećim dosegom u RH.
Kredibilitet i referentnost N1 televizije potvrđuju se činjenicom kako se izjave sugovornika puštaju u realnom vremenu te se svakom sugovorniku pruža dovoljno vremena za pojašnjenje svoje političke pozicije. Više nitko ne želi čekati večernje dnevnike, već gledatelj želi vijest konzumirati trenutno.
Tihomir Ladišić, glavni urednik N1 televizije u Hrvatskoj, komentirao je: „Brojke iz AGB Nielsena samo potvrđuju popularnost i sve veći utjecaj N1 Televizije na hrvatskom televizijskom tržištu. Pozicionirali smo se kao vodeći informativni kanal u zemlji kojem ljudi vjeruju. Naši postulati u radu su integritet, točnost i nepristrano izvještavanje, što publika prepoznaje, a kvaliteta našeg novinarskog tima vidi se i u brzini izvještavanja, pa nas drugi mediji vrlo često citiraju.“