Novak Srzić o objavi: "Imamo plaže kao i Mozambik. Zna se kako se radi PR"

Vijesti 05. lip 202020:33 > 20:37
Boris Šćitar/PIXSELL

U novom Centru za posjetitelje u Makarskoj simulira se orkanska bura, ali pravi uragan izazvala je Hloverka Novak Srzić objavivši fotografiju plaže Mozambika kao da je Makarska. Na Twitteru je dobila i svoju ključnu riječ ili hešteg. Neki su Split zamijenili Rio de Janeirom, a Zagreb Dubaijem.

No, Novak Srzić za Dnevnik Nove TV na kritike svoje blamaže odgovara. ”Drago mi je da sam potaknula mnoge na internetu da budu kreativni i da se igraju fotografijama, to je dobra kampanja. Sve bi ih pozvala da dođu u Makarsku”, rekla je direktorica TZ Makarska i pomnije objasnila svoj gaf.

”Mi imamo plaže kao i Mozambik, još i ljepše. Svojedobno je turistička zajednica Njemačke radila jednu promociju svog turizma pa bi onda stavili recimo tako plažu Mozambika i onda bi rekli mi imamo još i ljepše. Meni je jako drago da je ovaj moj mali PR uspio, da smo makarsku uspjeli staviti na sve naslovnice. Tko to može tako lako napraviti”, kaže Novak Srzić, a na pitanje je li onda riječ o pogrešnoj objavi, odgovorila je: ”Zna se kako se radi PR”.

Svoj PR eksperiment kasnije je izbrisala s Facebooka. Kaže da je to učinila zbog ružnih komentara s kojima se više nije htjela baviti.

No došle su i kritike. ”Svakako da je neodgovorno pozivati turiste u Makarsku i objavljivati fotografije iz Mozambika. Evo, već su bile određene izjave naziva da više nije makarska rivijera, nego mozambička rivijera”, kaže bivši makarski gradonačelnik Tonći Bilić.

Hrvatska turistička zajednica kaže da u promotivnim aktivnostima gostima želi isporučiti točne i precizne informacije. A svaka regionalna ili lokalna turistička zajednica dužna je provoditi svoje zakonske zadaće.

”One djeluju samostalno u smislu izbora komunikacijskih kanala i komunikacijskih poruka koje plasiraju u javnosti. Međutim, dužne su na točan i vjerodostojan način informirati javnost o svojoj turističkoj ponudi te slijediti promotivne smjernice Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma”, stoji u odgovoru TZ-a.

Poručuju da direktor turističke zajednice odgovara prije svega Turističkom vijeću, koje može odlučiti o sankcioniranju prema zakonskim uvjetima. Toga u ovom slučaju zasad – nema.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.