Banka upozorava korisnike: Ako dobijete ovakve poruke, ne slijedite uputstva

Vijesti 30. pro 202222:10 0 komentara
Unsplash/ilustracija

Zagrebačka banka poslala je važno upozorenje svojim korisnicima, a tiče se još jedne prijevare na internetu.

Radi se o phishing porukama u kojima se napadač lažno predstavlja kao Zagrebačka banka i za cilj ima prijevaru klijenata.

Zagrebačka banka

Lažni pošiljatelj putem maila primatelje poruka pokušava navesti da otvore poveznicu i unesu svoje kartične podatke (broj kartice, rok valjanosti, CVV/CVC), broj tokena te kodove koje generira token (OTP, MAC). Na taj način napadač pokušava stupiti u posjed podataka korisnika kojemu je poruka poslana i/ili zaraziti računalo zlonamjernim softverom.

“Upozoravamo klijente da ne dijele kartične podatke, aktivacijske ključeve te broj tokena i njegove kodove putem poveznica dobivenih u e-mailu, SMS-u te na druge načine. Zagrebačka banka nikada, pa niti u tijeku procesa uvođenja eura, od klijenata ne traži brojeve i PIN-ove kartica te ostale povjerljive informacije”, navodi ZABA.

Pokušaji phishing prijevara putem e-mailova, SMS-a ili aplikacija poput WhatsAppa i Vibera sve su češći. U slučaju sumnje na vjerodostojnost bilo koje poruke, maila ili poziva obratite se Banci odmah radi provjere na broj telefona 01/3789 785 ili e-mail porukom na [email protected].

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!