Novo istraživanje otkriva: Izvještavaju li domaći mediji više o Plenkoviću ili Milanoviću?

Agencija Mediaboard, pružatelj naprednih rješenja za medijsku inteligenciju, pokrenula je posve novo istraživanje u Hrvatskoj nazvano Medijski puls nacije.
Prvo istraživanje Medijski puls nacije donosi sveobuhvatnu analizu medijske scene u zemlji i odgovore na pitanja jesu li u ožujku mediji više izvještavali o premijeru Andreju Plenkoviću ili predsjedniku Zoranu Milanoviću, kakva se bitka vodi uoči nadolazećih lokalnih izbora te koji su strani političari bili najprisutniji u domaćim medijima.
U analizi Mediaboarda za ožujak stoji da su mediji prošloga mjeseca dvaput više izvještavali o premijeru Plenkoviću, nego o predsjedniku Milanoviću. Također, gradonačelnik Zagreba Tomislav Tomašević medijima je u ožujku bio interesantniji od predsjednika SDP-a Siniše Hajdaša Dončića, a što se tiče medijske popularnosti u sportu, osvajačica malog kristalnog globusa Zrinka Ljutić bila je ispred kapetana Vatrenih Luke Modrića.

Analizirano čak 900 online medija
Istraživanje je, prema riječima direktora Mediaboarda Hrvatske Petra Ćuka, uključivalo analizu svih medija - online portala, radija, televizija i tiskanih izdanja. Za potrebe ovog istraživanja u razdoblju od 30 dana prikupljeno je više od 60 tisuća različitih podataka. Istraživanje je rađeno na značajnom medijskom uzorku koji se sastoji od 900 online, 85 tiskanih medija i 30 TV i radio postaja.
Medijski puls nacije za ožujak u svojem je prvom izdanju obuhvatio domaće i strane političare, najpoznatije hrvatske sportaše, a poseban pogled bacio je i na nadolazeće lokalne izbore, koji mogu kandidatima i njihovim timovima dati vrlo zanimljive uvide u medijsku dimenziju njihovih kampanja. Tako u Zagrebu, medijski gledano, vode Tomašević (Možemo), Davor Bernardić (Servus Zagreb) i Mislav Herman (HDZ), u Splitu su to Ivica Puljak (Centar) i Tomislav Šuta (HDZ), u Osijeku Ivan Radić (HDZ) i Vjeran Marijašević (SDP) a u Rijeci Marko Filipović (nezavisni) i Sandra Krpan (SDP).
O Plenkoviću 3600 objava više nego o Milanoviću
U Top 10 političara o kojima su u ožujku mediji najviše izvještavali, uvjerljivo prednjači predsjednik Vlade Andrej Plenković sa 6612 objava.

O predsjedniku Republike Zoranu Milanoviću u ožujku je bilo 2962 medijskih objava.

Slijede bivši ministar poljoprivrede Josip Dabro (2947 objava), gradonačelnik Zagreba Tomislav Tomašević (2577 objava), predsjedndik SDP-a Siniša Hajdaš Dončić (1472 objava), predsjednik Sabora Gordan Jandroković (1008), saborska zastupnica Možemo Sandra Benčić (660 objava), predsjendik Domovinskog pokreta Ivan Penava (565 objava), čelnik SDSS-a Milorad Pupovac (306 objava) te lider Mosta Božo Petrov (214 objava).

Trump uvjerljivo najprisutniji u medijima
Mediaboard je uoči lokalnih izbora u svibnju analizirao i izvještavanje medija u ožujku o kandidatima za gradonačelnika Zagreba. Najviše medijskih objava bilo je o gradonačelniku Tomaševiću (2577), a slijede Davor Bernardić (486 objava), Mislav Herman (480 objava), Ivica Lovrić (451 objava), Marija Selak Raspudić (240 objava), Pavle Kalinić (209 objava) i Tomislav Jonjić (140 objava).

Što se tiče vanjske politike, očekivano uvjerljivo prednjači američki predsjednik Donald Trump koji je u ožujku bio spomenut u čak 13.463 objave u hrvatskim medijima, devet tisuća više od ruskog predsjednika Vladimira Putina (4229 objava), ukrajinskog predsjednika Volodimira Zelenskog (3868 objava) i srbijanskog im kolege Aleksandra Vučića (2538 objava).

"Podatke generiramo u roku par minuta"
"Mediaboard je među 50 najbrže rastućih tehnoloških kompanija u središnjoj Europi, a od nedavno smo svoja vrata otvorili i u Hrvatskoj. Zato smo odmah na domaćem tržištu odlučili ponuditi jedinstveno istraživanje Medijski puls nacije. Javnosti, ali i zainteresiranim novinarima, medijskim stručnjacima i profesionalcima u odnosima s javnošću želimo dati sveobuhvatan pregled medijske scene u zemlji, što im može biti od
neprocjenjive koristi u donošenju poslovnih odluka, pozicioniranju brendova i rastu reputacije njihovih organizacija", kazao je direktor Mediaboarda Hrvatske Petar Ćuk.
Što se tiče samog istraživanja Medijski puls nacije, Ćuk kaže da se u istraživanju služe najmodernijim tehnologijama i umjetnom inteligencijom.
"Podatke generiramo u roku par minuta i nekoliko klikova mišem", dodao je.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare