Ovo su najbolje prehrambene navike za smanjenje rizika od moždanog udara

Zdravlje 20. srp 202212:56
Izvor: Pexels

Moždani udar može biti zastrašujući, traumatičan događaj. Moždani udari nastaju kada je protok krvi blokiran i ne može doći do vašeg mozga, što može biti posljedica oslabljenih arterija ili pucanja krvnih žila. Iako je zastrašujuće o tome razmišljati, dobra vijest je da često možete smanjiti rizik od moždanog udara.

Moždani udar može biti zastrašujući, traumatičan događaj. Moždani udari nastaju kada je protok krvi blokiran i ne može doći do vašeg mozga, što može biti posljedica oslabljenih arterija ili pucanja krvnih žila. Iako je zastrašujuće o tome razmišljati, dobra vijest je da često možete smanjiti rizik od moždanog udara.

VEZANE VIJESTI

Osobe sa srčanim problemima, dijabetesom, visokim krvnim tlakom i visokim kolesterolom imaju veći rizik od moždanog udara. Zbog toga je pronalaženje plana prehranekoji može pomoći u smanjenju rizika od ovih kroničnih bolesti ključno za sprječavanje ili smanjenje rizika od moždanog udara.

Jedite zdrave masti i omega-3 masne kiseline

“Zdrave masti i omega-3 pomažu mozgu da ostane zdrav i mogu pomoći u obrani od bolesti mozga. Vrhunska hrana sa zdravim mastima su sjemenke lososa, avokado i chia”, kaže Morgyn Clair, dijetetičarka i nutricionistica.

Jedite malo natrija

“Visoki unosi natrija povezani su s hipertenzijom, što pridonosi riziku od moždanog udara. Istraživanja su pokazala da umjeren unos natrija ima pozitivan učinak kada je riječ o moždanom udaru”, kaže Clair.

Jedite puno vlakana

U analizi koja je pokrila više od 8900 slučajeva moždanog udara, utvrđeno je da jedenje vlakana pomaže smanjiti rizik od moždanog udara. Ovo smanjenje rizika bilo je oko 12% na svakih 10 grama dodanih vlakana tijekom dana, navodi se u izvješću.

Ograničite unos crvenog mesa

Još jedna važna prehrambena navika za prevenciju moždanog udara je ograničavanje vaše konzumacije crvenog mesa, uglavnom zbog visokog sadržaja zasićenih masti, piše Eatthis.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram

Komentari

Vaš komentar