Adris grupa u prvom je ovogodišnjem tromjesečju poslovala s gubitkom od 39,5 milijuna kuna, pokazuje financijsko izvješće te rovinje kompanije.
Ukupni prihodi te grupe u tome su razdoblju dosegnuli 31,7 milijuna kuna, pri čemu se najveći dio, 29,6 milijuna odnosi na financijske prihode, dok su poslovni prihodi ostvareni u visini od 2,1 milijuna kuna.
Poslovanje te kompanije nije usporedivo s istim lanjskim razdobljem, kada je ostvareno 71 milijun kuna ukupnih prihoda i dobit od 31,7 milijuna kuna, budući da je u međuvremenu prodan duhanski dio poslovanja.
Kako se navodi u priopćenju Adris grupe, u turističkom dijelu grupe, trenutni booking ima zadovoljavajuće pokazatelje i bolji je za osam posto u usporedbi s prošlogodišnjim.
U tijeku je investicija u hotel Valdaliso, obiteljski hotel, čiji se završetak očekuje u trećem tromjesečju ove godine. Također, u toku su pripreme na izgradnji novog hotela Park.
Kako se dodaje, i u ovoj godini nastavlja se sa značajnim investicijama u kampove – proizvode s najbržim povratom ulaganja. Ukupna ulaganja u 2016. godini iznose više od 400 milijuna kuna.
Cromaris je, navodi se dalje, u prvom tromjesečju 2016. ostvario 17 posto veću prodaju nego u prva tri mjeseca prošle godine. Izvoz je porastao 35 posto od čega najviše na talijanskom tržištu, ujedno i najvećem tržištu orade i brancina u Europi. Ostvaren je i porast cijena od osam posto.
Croatia osiguranje d.d. i nadalje ima vodeću poziciju na hrvatskom tržištu s ukupnim udjelom od 32,2 posto te zadržava vodstvo u segmentima životnih i neživotnih osiguranja. Ostvarena je ukupna bruto zaračunata premija u iznosu od 813,3 milijuna kuna, što je osam posto manje od prošlogodišnje. Štetovni omjer je 56,1 posto i devet postotnih bodova je bolji od ostvarenja u prvom tromjesečju prošle godine. Kombinirani omjer, kao ključni pokazatelj efikasnosti poslovanja, gotovo je 14 postotnih bodova bolji od prošlogodišnjeg.
Bruto zaračunata premija na razini Grupe iznosi milijardu kuna i 3,5 posto je niža od prošlogodišnje. U okviru grupe, rast bilježi segment zdravstvenog osiguranja.
Ističe se da je završena prva faza restrukturiranja, koja je donijela pozitivne pomake u rezultatu.
Vezano uz buduće poslovne rizike, iz Adrisa navode da političko okruženje i nestabilnost određenih konkurenata na Mediteranu, primjerice Grčke i Turske, mogu povećati potražnju za Hrvatskom kao odredištem. S druge strane, mogu nametnuti cjenovni rat s ciljem privlačenja turista.
U poslu osiguranja, pak, daljnji cjenovni rat, osobito u segmentu osiguranja od automobilske odgovornosti može utjecati na nestabilnost poslovnog rezultata, kaže se u priopćenju.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook.