Iz Hrvatske poštanske banke reagirali su na medijska pisanja vezana uz prodaju potraživanja klijenata Hrvatske poštanske banke.
“Hrvatska poštanska banka nije zatvarala račune posebnih namjena, tzv. zaštićene račune; HPB je prodala potraživanja dužnika (prosječna starost duga 4 godine) i zatvorila njihove tekuće račune”, rekli su u HPB-u te dodaju kako banka nije nije diskriminirala pojedinu dobnu skupinu klijenata.
“Netočno je da HPB nije poslala obavijest klijentima o prodaji potraživanja i zatvaranju tekućeg računa.
Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje od 1. ožujka više ne isplaćuje mirovine klijentima koji imaju samo zaštićeni račun već je uvjet da imaju i tekući račun. Da se ova za nas neočekivana promjena nije dogodila, svi primatelji mirovina tog bi dana u HPB-u dobili svoje primanje. Klijente još jednom pozivamo da što prije otvore nove tekuće račune kako bismo ubrzali isplatu njihovih primanja”, navode upriopćenju.
Podsjetimo, pojedini mediji pisalu su kako je HPB nedavno prodao potraživanja svojih klijenata u dugovima tvrtki koja se bavi naplatom potraživanja i zatvorio im bankovne račune.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.