Najveći poljski trgovački lanac odnedavno na svojim policama prodaje i proizvode PIK Vrbovca. Biedronka, dio portugalske grupacije Jeronimo Martinis Group, na svoja 2.722 prodajna mjesta u Poljskoj, kupcima tako nudi i prepoznatljive okuse hrvatskih mesnih prerađevina.
Ovaj izvozni iskorak događa se u okviru Balkanskog tjedna, pri čemu su hrvatski tradicionalni proizvodi dostupni u obliku narezaka – Zimska i Kulen pod Biedronkinim brendom Smaki Swiata (Okusi svijeta), a Dalmatinski pršut pod Premium Biedronka trgovačkom robnom markom.
“Tržište Poljske, s čak 38 milijuna stanovnika, predstavlja ogromni izvozni potencijal za hrvatske proizvode. Jako nam je drago da je Biedronka prepoznala kvalitetu i snagu PIK Vrbovca i činjenicu da smo u mogućnosti udovoljiti izrazito visokim standardima koje zahtijevaju” istaknula je Tihana Vujčić, direktorica marketinga PIK Vrbovca.
Poljski potrošači od sada mogu uživati u autohtonim hrvatskim proizvodima. Kontinuirani gospodarski rast i jačanje potrošačke moći poljskih potrošača mnogim tvrtkama predstavljaju poticaj za nastup na ovom tržištu, a priliku je iskoristio PIK Vrbovec.
U posljednjih nekoliko godina poslovanje PIK Vrbovca sve je više usmjereno upravo na izvoz. U prošloj, 2016. godini, čak petina prodanih proizvoda plasirana je upravo na strana tržišta, što predstavlja rast od 12 posto u odnosu na 2015.
Zahvaljujući kvaliteti i inovativnosti u proizvodnji mesnih prerađevina i svježeg mesa, osim na tržišta CEFTA-e, PIK Vrbovec svoje proizvode izvozi i u preko 15 zemalja Europske unije. Najvažnija tržišta u EU su Italija, Rumunjska, Švedska, Mađarska i dr., a izvoz PIK Vrbovca čini preko jedne trećine ukupnog izvoza mesa i mesnih prerađevina u Hrvatskoj.