Vipnet u 2017. s rastom prihoda za 2,6 posto

Ekonomija 14. velj 201809:45 > 09:47
Ilustracija

Telekom Vipnet prošle je godine ostvario 434,9 milijuna eura prihoda, što je 2,6 posto više nego u 2016. godini, dok je EBITDA porasla za 9,6 posto, na 108 milijuna eura, doznaje se iz Vipneta.

Poslovni rezultati Vipneta objavljeni su u srijedu u sklopu rezultata matične Telekom Austria Grupe, a iz Vipneta ističu da je prošla godina za njih bila godina rasta.

“Na porast prihoda utjecali su nastavak investicija u nove tehnologije i snažnije širenje optičke mreže, kao i dobri rezultati i u mobilnom i u fiksnom segmentu”, kažu u Vipnetu.

U mobilnom segmentu izdvajaju da su lani zabilježili 3,1 posto više korisnika ili njih 1,7 milijuna, kao i porast pretplatničke baze za 14 posto.

“U mobilnom segmentu porast prihoda smo zabilježili primarno zbog monetizacije povećanog korištenja podatkovnog prometa potaknutog razvojem 4G+/LTE mreže”, kažu u Vipnetu, dodajući da su kombinacijom mobilnih i fiksnih tehnologija u sve dijelove Hrvatske doveli širokopojasni internet velike brzine.

U fiksnom segmentu naglašavaju da je broj kućanstava koja koriste fiksne komunikacijske i TV usluge u 2017. porastao na 296,6 tisuća, što je 4 posto više u odnosu na 2016., a broj fiksnih širokopojasnih linija porastao je za 0,6 posto,.

U TV segmentu, kombinacijom kabelske, IPTV i satelitske televizije, Vipnet je u 2017. ostvario porast broja korisnika za 4,3 posto.

Vipnet je prošle godine ukupno investirao 84,7 milijuna eura ili 4,6 posto više nego godinu ranije te je, kako navode, “izgradio najveću fiksnu mrežu u Hrvatskoj baziranu na optičkoj infrastrukturi s dostupnošću u više od 465 tisuća kućanstava”.

Za tu mrežu kažu da je spremna za Digitalnu agendu 2025 s minimalnim brzinama od 100 Mbit/s, a u mobilnom segmentu su lani završili projekt implementacije najbrže 4G+/LTE mreže u većim gradovima s brzinama do 300 Mbit/s te počeli s testiranjima 5G funkcionalnosti.

Komentirajući lanjske rezultate, predsjednik Uprave Vipneta Jiri Dvorjančansky naglasio je ostvarenje rasta u svim ključnim tržišnim kategorijama, uz istovremeni ulazak u nova poslovna područja.

“Prošlu godinu smo završili s velikim postignućem u segmentu premium sportskog sadržaja osiguravajući prava na prijenose utakmica UEFA Lige prvaka. U segmentu poslovnih korisnika, u manje od godinu dana nakon akvizicije Metroneta, predstavlili smo novi brend Vip Metronet Business Solutions koji omogućuje pružanje najkompleksnijih mobilnih, fiksnih i ICT rješenja”, kaže Dvojančansky.

Poručuje i da “nažalost i unatoč Vipnetovim naporima i doprinosu izgradnji optičkih mreža, Hrvatska i dalje zaostaje za EU, zbog čega ne smije propustiti priliku za izgradnju optičkih mreža s minimalnom brzinom 100Mbit/s”, kao i da bi se “izgradnjom te nove infrastrukture poboljšali statistički pokazatelji o digitaliziranju Hrvatske, ali i snažno potaknulo stvaranje jednakih mogućnosti za razvoj svih dijelova Hrvatske”.