Najveća turistička kompanija u Hrvatskoj Valamar Riviera predstavila je u utorak novu brending strategiju kao podlogu za dalji napredak poslovanja kroz ponudu pet brendova proizvoda i usluga te suradnju s partnerima u destinaciji.
Predstavljajući te novosti u rapskom hotelu Padova, koji je dio tvrtke Imperial odnosno Valamara, predsjednik Uprave Valamar Riviere Željko Kukurin naglasio je daljnju okrenutost kompanije odmorišnom turizmu, u čemu žele biti lider, ali i drugim specijaliziranim nišama, poput luksuzne i obiteljske ponude. “Kroz novi krovni brend ‘Valamar-All you can holiday’ želimo zadovoljiti sve veću potražnju gostiju za savršenim odmorima s puno doživljaja koje za njih personalizirano kreiraju naši inovativni ‘valaramisti’. Također želimo dodatno povećati vrijednost kompanije te nastaviti bilježiti dvoznamenkaste poraste u poslovanju”, istaknuo je Kukurin.
Najavio je da će osim u hotele, resorte i kampove nastaviti ulagati i u ljude te suradnju s partnerima i lokalnim zajednicama. Po njegovoj ocjeni, Valamar Riviera je to radila kroz cijelu povijest od 65 godina, otkako je bila samo Rivijera pa kroz sve oblike tvrtke do današnjeg Valamara. “Ove godine obilježavamo 65 godina poslovanja, a s novim brendiranjem, za što smo zaključili da je sada pravo vrijeme nakon prvog brendiranja 2005., poručujemo i da brend nije reklama nego filozofija poslovanja u kojem razvijamo turističke usluge, hotele i druge objekte, ali i destinacije u kojima smo prisutni”, rekao je Kukurin.
Iznio je i niz podataka o Valamaru kao vodećoj kompaniji u turizmu, ali i gospodarstvu Hrvatske, koja upravlja s 33 hotela i ljetovališta te 15 kampova s ukupno oko 56 tisuća kreveta, čemu će se u srpnju, kako očekuje, pridružiti i kapaciteti Hotela Makarska, za što je u tijeku ponuda za preuzimanje. “Zapošljavamo ove godine 6.600 radnika, najviše od svih u turizmu, i svima jamčimo najmanju neto plaću od 5.000 kuna, što je novost od ove godine, jer vjerujemo da radnike možemo zadržati dobrim uvjetima. Već nam se neki i vraćaju iz inozemstva, no radna snaga, pogotovo kvalitetna i stručna i nama je kao i svima u turizmu i dalje najveći izazov. Stoga moramo nastaviti tražiti rješenja svi zajedno”, poručio je Kukurin.
Najavio je da će iduće godine Valamar uložiti oko 616 milijuna kuna, o čemu će se konačna odluka donijeti do kraja godine, a time i s još nekim investicijama na Rabu i drugim destinacijama će do 2020. i prijeći zacrtanih 2 milijarde kuna ulaganja. Valamarove investicije i model poslovanja na predstavljanju u Rabu pohvalio je i ministar turizma Gari Cappelli, ocijenivši da Valamar može biti primjer i drugima kada je u pitanju investiranje, ali i upravljanje turizmom i destinacijski menadžment. “Tvrtke poput Valamara i sličnih već utječu na turističke politike u Hrvatskoj i zasigurno su primjer kako se može dobro i još bolje pozicionirati na tržištu u svojim proizvodima, ali i Hrvatsku u cjelini. Nametnuli su i kvalitetnu tržišnu utakmicu i kreirali ono što se i najviše traži – visokokvalitetni smještaj i ponuda, uz više cijene koje nisu problem”, rekao je ministar.
I on je potvrdio da je radna snaga najveći izazov te da Vlada već sprema nove mjere koje će, nada se, od 1. siječnja 2019. dodatno rasteretiti poslodavce pa i u turizmu.
Nakon prezentacije uslijedila je i prigodna svečanost na kojoj su, uz brojne investitore, konzultante, bankare i druge, bili i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, župan primorsko-goranski Zlatko Komadina, gradonačelnik Raba Nikola Grgurić, a kao domaćin pozdravio ih Vlado Miš, predsjednik Uprave rapskog Imperiala (koji je od 2016. u sastavu Valamara).
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.