Južnokorejski Hyundai Motor postao je dioničar europskog projekta za punjenje električnih automobila, u kojem su snage udružili njemački Volkswagen, BMW i Daimler i američki Ford.
Projekt Ionity predviđa uspostavu 400 stanica za brzo punjenje električnih automobila širom Europe do kraja iduće godine. Njegov je cilj otkloniti dileme u vezi s razvojem električnih automobila zbog malih udaljenosti koje prelaze između dva punjenja, što se i dalje smatra ključnom preprekom za potražnju.
U sklopu Ionityja do sada je uspostavljeno 140 stanica u 14 europskh zemalja a u gradnji ih je još 50.
“Sudjelovanje novih ulagača u Ionityju jasan je signal povjerenja, koji pokazuje da rad naše mlade kompanije već donosi ploda”, istaknuo je u priopćenju izvršni direktor Michael Hajesch.
Financijski detalji Hyundaijeva angažmana nisu objavljeni.
Vijest o ulaganju Hyundaija objavljena je nekoliko dana uoči Frankfurtskog automobilskog sajma IAA čija će glavna tema biti održiva vožnja i električni automobili. Volkswagen planira na sajmu predstaviti električno vozilo ID 3, Porsche sportski električni automobil Taycan a Mercedes-Benz električni kombi.
Proizvođači automobila ulažu puno novca u razvoj električnih automobila. Među ostalima je tako Porsche povećao udio u Rimac Automobilima s 10 na 15,5 posto. Iz hrvatske su tvrtke tom prilikom naveli da iduće godine planiraju otvoriti nove proizvodne linije za proizvodnju baterija, pogonskih sustava i automobila C_Two.
Za razliku od automobilskih kompanija, energetski sektor zasada oklijeva preuzeti značajniju ulogu u razvoju električnih automobila zbog skromne prodaje koja im ne jamči profitabilnu potrošačku bazu, napominje Reuters.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows | i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram