Nomad Foods potvrdio da je u ekskluzivnim pregovorima s Fortenovom oko Leda

Ekonomija 11. sij 202114:19 0 komentara
ledo, tvornica
Slavko Midzor/PIXSELL

Kompanija Nomad Foods Limited potvrdila je u ponedjeljak na svojim internetskim stranicama da je ušla u ekskluzivne pregovore s Fortenova grupom o stjecanju poslovnog područja zamrznute hrane koje uključuje Ledo plus, Ledo Čitluk i Frikom.

Fortenova grupa je danas također objavila tu informaciju.

“Ta potencijalna transakcija u skladu je sa strategijom menadžmenta o nadopunjavanju snažnog organskog rasta u temeljnom poslovanju s akvizicijom vodećih tržišnih brendova smrznute hrane diljem Europe”, ističu iz Nomad Foodsa.

Poslovno područje smrznute hrane Fortenove ima vodeći europski portfelj smrznute hrane poznatih lokalnih marki koji dobro poznaju potrošači u Hrvatskoj, Srbiji, BiH i nekoliko drugih zemalja jugoistočne Europe. U tim područjima je tržišni lider gdje posluje u brojnim kategorijama uključujući ribu, voće, povrće, gotovu hranu, tjesteninu i sladoled, navodi se u objavi Nomad Foodsa.

VEZANA VIJEST

Kako još ističu, akvizicijom programa smrznute hrane Fortenove Nomad Foods bi proširio svoj portfelj na nova i razvijajuća europska tržišta uz istodobno stvaranje pozicije za potencijalnu buduću konsolidaciju unutar središnje i istočne Europe.

Nomad Foods je vodeći europski proizvođač smrznute hrane koji ima poznate brendove koji uključuju Iglo, Birds Ey, Findus itd. Sjedište mu je u Britaniji, a dionice su mu izlistane na njujorškoj burzi.

Na internetskoj stranici ta se kompanija predstavlja kao najveća europska tvrtka upravo u području smrznute hrane, s prihodima oko 2,3 milijarde dolara.

Proizvodi, prodaju i distribuiraju niz brendova smrznutih prehrambenih proizvoda, uključujući smrznutu ribu, povrće, gotova jela, perad, pizzu, krumpir, i to u 13 europskih zemalja.

Uz Veliku Britaniju među pet najvećih europskih tržišta su im Italija, Njemačka, Švedska i Francuska. Prema vlastitim računicama, na zapadnoeuropskom tržištu slane smrznute hrane danas imaju oko 14 posto udjela, odnosno dvostruko više od najbližeg konkurenta.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!