Opatija: Turističkih noćenja 35 posto više, odlične najave za rujan

Ekonomija 20. kol 202116:25 0 komentara
Goran Kovacic/PIXSELL

Opatija je s današnjim danom ostvarila više turističkih noćenja nego cijele prošle godine, uz porast noćenja za 35 posto u odnosu na isto razdoblje lani, a odlične su i najave za rujan, priopćeno je u petak iz Turističke zajednice Grada Opatije.

Od početka siječnja do 20. kolovoza ostvareno je 494.605 noćenja, što je povećanje od 35 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

U usporedbi s rekordnom 2019. godinom, do sada je u 2021. godini ostvareno 60 posto noćenja u odnosu na isto razdoblje 2019. godinom, navodi se u priopćenju.

Po podatcima koji se iznose, u dvadeset dana kolovoza u Opatiji je registrirano 139.572 noćenja, što je 34 posto više u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.

Pritom su 94 posto noćenja ostvarili strani državljani, najviše iz Njemačke, Austrije i Mađarske. Nijemci su ostvarili 46.000 noćenja, što je 46 posto više nego u dvadeset dana lanjskog kolovoza, Austrijanci 20.600 noćenja, uz rast od 99 posto u odnosu na prošlu godinu, dok su Mađari ostvarili 10.500 noćenja, s rastom od 32 posto.

Domaći gosti su na četvrtom mjestu, s ostvarenih 8600 noćenja, ističu iz opatijske Turističke zajednice.

Po podatcima koje iznose, polovica noćenja bila je u hotelima, koji bilježe 47-postotni rast. U privatnom smještaju ostvreno je 46 posto kolovoških noćenja, dok je preostalih 4 posto noćenja bilo u nekomercijalnom smještaju.

“Rezultat koji je Opatija ostvarila u dosadašnjem dijelu sezone nadmašuje očekivanja, posebice ako i posezona bude u skladu s najavama koje trenutačno postoje, što će u velikoj mjeri ovisiti o epidemiološkoj situaciji u destinaciji, ali i emitivnim turističkim tržištima”, ocijenila je direktorica Turističke zajednice Grada Opatije Suzi Petričić.

Navela je da su hotelski i privatni smještaj visoke kategorije izrazito traženi te da su rasprodani i rujanski kapaciteti.

“U suradnji s brojnim subjektima iz turističkog sektora proteklo razdoblje radili smo na kreiranju novih turističkih proizvoda i doživljaja prilagođenih epidemiološkoj situaciji i novim navikama gostiju, a veseli nas da su gosti to prepoznali i pozitivno reagirali na činjenicu da Opatija pruža sve što im je potrebno za savršeni odmor”, rekla je Suzi Petričić.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!