Povjerenje potrošača u Europskoj uniji i eurozoni poboljšano je u veljači, pokazalo je istraživanje Europske komisije, naznačivši da je oprezni optimizam zbog cijepljenja protiv covida 19 prevladao zabrinutost zbog novih sojeva koronavirusa.
Indeks povjerenja potrošača u Europskoj uniji porastao je u veljači za 0,8 bodova u odnosu na siječanj, na minus 15,7 bodova, pokazali su izračuni EK, objavljeni u četvrtak. Gotovo isti bodovni rast bilježio je i indeks povjerenja potrošača u zoni primjene zajedničke europske valute, dosegnuvši minus 14,8 bodova.
Njihova je vrijednost na oba područja i dalje znatno ispod dugoročnog prosjeka, koji iznosi minus 11,1 bod u eurozoni i minus 10,6 bodova u EU, napominje EK. U siječnju oba su indeksa snažno pala, za 1,6 odnosno 1,7 bodova, odražavajući zabrinutost koju je izazvala pojava novih sojeva koronavirusa i ubrzano širenje zaraze, prisilivši vlade na uvođenje strogih ograničenja.
Vlade su u međuvremenu počele ublažavati mjere, a nastoje ubrzati kampanju cijepljenja, koja zapinje zbog teškoća u proizvodnji i zastoja u isporuci novih pošiljki.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!