Što je budućnost biznisa? “Želimo da poslovna javnost sluša”

Ekonomija 04. svi 202411:44 0 komentara

Što donosi budućnost poslovanja? Najnovija znanja i trendove sažet će konferencija Future Tense koja se održava u Zagrebu 15. svibnja. O temama važnim za poslovnu scenu, s Manuelom Šolom, vlasnicom i direktoricom agencije Komunikacijski laboratorij je u Novom danu razgovarala naša Mašenka Vukadinović.

“Velika prednost rada u ovako maloj zemlji je ta što je zaista potrebno malo dignuti glavu i vidjeti što se događa vani. 2018. smo pokrenuli ovu poslovnu konferenciju upravo s ciljem da razgovaramo s poslovnom zajednicom o tome koji su trendovi, megatrendovi i kako to utječe na naš posao i naše živote.

“Ove godine ćemo govoriti o temama za koje mislim da su jako važne i aktualne, kao što su budućnost tehnologije, klimatske promjene, održivost i ostale vruće teme koje propitkujemo i govorimo o tome što one znače za naš posao”, objasnila je Šola.

Jedna od tema bit će i umjetna inteligencija.

“To je tema koja se dotiče svakog dijela našeg života. Te tehnološke promjene trebamo gledati s određenom dozom skepticizma, ali i s velikom dozom pozitivnog stava o tome što će to donijeti. Pitanje je vrlo često radnih mjesta. Sigurno će neki poslovi postati zamijenjeni robotima, ali će otvoriti prostor i vrijeme za kreativnost, ljudskost, empatiju i druge stvari koje može samo čovjek”, ističe.

“Potrebno je pratiti što se događa i koji su to megatrendovi. Naš partner na ovoj konferenciji je Institut za studije budućnosti iz Kopenhagena. Oni su definirali 15 megatrendova za narednih 10 do 15 godina i podijelili ih u 4 kategorije: globalni megatrendovi, ekonomski, tehnološki i društveni.

Kada se vratimo praktičnom primjeru, možemo pogledati kada je krenuo procvat online kupovine. Svi smo sudjelovali u tome, ali da smo pratili megatrendove, znali bismo da će se dogoditi smanjenje prodaje u fizičkim trgovinama, da će centar svakog velikog grada postati prazniji, mirniji, da će se trgovine zatvarati i da će se promijeniti urbana struktura grada”, kazala je, a zatim dodala: “Zato pričamo o megatrendovima i zato želimo da poslovna javnost sluša, razmišlja i promijeni način razmišljanja i razmisli kako to implementirati u strategije.”

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!