Što je digitalna distribucija glazbe i tko je u regiji radi?

Ekonomija 09. ruj 202208:07 0 komentara
IDJDigital

Digitalna distribucija predstavlja jedan od najsuvremenijih načina plasiranja sadržaja putem interneta. Na ovaj način mogu se distribuirati različiti tipovi sadržaja, kao i sami sadržaji, bilo da je u pitanju glazba, odnosno audio formati ili video sadržaji koji podrazumijevaju spotove, serije, filmove, emisije.

U velikoj mjeri digitalna distribucija uzela je maha kada je u pitanju glazbena industrija, budući da zahvaljujući digitalnoj distribuciji, izvođači i kreatori sadržaja na vrlo jednostavan način mogu doći do šire publike.

Kada je riječ konkretno o glazbi, ovakav tip isporuke sadržaja moguć je onim kreatorima i izvođačima koji su dio neke izdavačke ili muzičke kuće, budući da su upravo te kuće zaslužne za distribuciju materijala na streaming servise.

Neki od najpoznatijih streaming servisa u svijetu su Spotify, Deezer, Youtube Music, Tidal, Amazon Music i Apple Music. Kako bi se sadržaj plasirao na bilo koji od ovih servisa, poželjno je da sam izvođač bude dio određene izdavačke kuće i upravo zbog toga i novi ali i stariji umjetnici odlučuju se pokloniti svoje povjerenje velikim distributerima.

Upravo zbog toga, suradnja s izdavačkim kućama za izvođače i kreatore sadržaja jedan je od ključnih faktora za rasprostranjenost i povećanu vidljivost. Vodeće kompanije u svijetu za digitalnu distribuciju su DistroKid, CDBaby i Tunecore, dok je na našim prostorima to IDJDigital, kompanija koja stalno radi na unaprjeđenju mogućnosti za korisnike.

IDJDigital pokrenut je 2015. godine, a za ovih sedam godina uspio je izgraditi jaku bazu klijenata, koji su im u potpunosti poklonili povjerenje. U pitanju je kompanija koja posluje u domeni monetizacije online video sadržaja i distribucije glazbe na najveće svjetske glazbene platforme. IDJDigital iznova prati trendove kada je u pitanju digitalna distribucija i konstantno radi na unapređenju novih inovativnih alata kako bi svojim klijentima olakšao pristup analitici, od slušanosti i demografije pratitelja, preko emitiranja i zastupljenosti u medijima, pa sve do praćenja zarade i same isplate monetizirane glazbe.

Najavljeno je da će jedan od takvih alata biti dostupan na našem tržištu od polovice rujna ove godine, o čemu će javnost, kao i svi trenutačni, ali i potencijalni klijenti, uskoro biti više informirani, poručuju iz kompanije IDJDigital.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!