Pet razloga zašto je teško biti uspješan CEO

Lifestyle 08. ožu 201615:59 > 16:02
pixabay.com

U posljednjih nekoliko godina svijet je svjedočio brojnim start-upima, posebno u "Silicijskoj dolini".

Ipak, pretvoriti ideju u djelo te napraviti to spješnim nije lako. Za to je potreban dobar CEO. Osim postavljanja strategije i vizije budućnosti kompanije, izvršni direktori odnosno, CEO-ovi moraju napraviti mnogo bitnih stvari kako bi kompanija dugoročno djelovala.

Donosimo 5 razloga zašto je teško biti kvalitetan CEO.

1. Više ožiljaka nego trofeja

Biti CEO je nezahvalan posao. Potrebno je motivirati samog sebe, svoje zaposlenike i partnere bez obzira na financijske prepreke te osigurati integritet poslovanja. Pohvale je potrebno uvijek prenositi na sve zaposlenike, a greške i neuspjehe prihvaćati, kako u strategiji, odlučivanju ili izvođenju”, rekao je Christopher Justice, direktor marketinga iz Magnolia International.

2. Potrebno se postaviti u mnoge položaje

“Postoji milijun stvari koje možete učiniti kao CEO. Mnogo vremena sam proveo pokušavajući shvatiti na što je vrijedno potrošiti svoje vrijeme. Svaki mjesec sam se stavljao u novu ulogu i pokušavao shvatiti koja je uloga od vitalnog interesa za kompaniju”, istakao je Lauren Kay, osnivač Dating Ringa i SmartSittinga.

3. Morate biti u mogućnosti napraviti velike odluke i poduzeti teške rizike

“Ja radim na izgradnji odnosa s većim klijentima, a radeći to susrećem se s mnogobrojnim rizicima. Jedan CEO uvijek teži riziku, a vrednovanje odluke mora biti ispravno. To može biti veoma stresno s vremena na vrijeme”, rekao je Usman Majeed, osnivač TechTwurl i Protectiona.

4. Nepredvidljivost

“U bilo kojem trenutku život CEO-a se razlikuje od osobe do osobe. Svakodnevno je jedinstven i veoma nepredvidljiv. Ne postoje univerzalna pravila, već svaka kompanija ima svoj način”, rekao je Justin Spratt, osnivač Web tech incubatora, mentor i investitor.

5. Morate naučiti da što manje odlučujete

“Pravi CEO mora osposobiti druge zaposlenike u kompaniji da donose ključne odluke u organizaciji. Izvršni direktor treba imati zaposlenika koji će znati donijeti pravu odluku. Time će se CEO usredotočiti na najvažnije odluke, a u isto vrijeme imati veliko povjerenje u svoje suradnike”, rekao je Auren Hoffman, bivši CEO uprave LiveRamp.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.