Tjelesna aktivnost djece povezana je s boljim uspjehom u školi, a to je posebice istaknuto kod dječaka, pokazalo je finsko istraživanje.
Znanstvenici su utvrdili da su dječaci s visokom razinom tjelesne aktivnosti imali najbolje rezultate u aritmetici i čitanju u prva tri razreda, prenosi Hina.
U ovoj studiji znanstvenici su analizirali 186 finske djece u prve tri godine školovanja. Djeca koja su bila tjelesno aktivnija tijekom školskih praznika imala su bolje rezultate u čitanju, a ona koja su aktivnije sudjelovala u školskim sportskim događanjima bolje rezultate u aritmetici.
Aktivnosti su uključivale hodanje i vožnju biciklom do škole, a rezultati su kasnije objavljeni u časopisu Plos One.
Znanstvenici upozoravaju kako se razina aktivnosti djece sve više smanjuje, a u porastu su sjedilačke navike poput gledanja televizije ili sjedena za računalom, posebno u razvijenim zemljama.
Inače, i ranija su istraživanja pokazala kako je slaba fizička aktivnost povezana s lošijim uspjehom u školi.