Eskimi upozoravaju: Zemlja se pomaknula, nebo se promijenilo

Znanost 08. tra 201515:38 > 15:43
youtube/screenshot

Eskimi koji nastanjuju arktički krug Kanade, SAD-a i Grenlanda tijekom svoje povijesti su se oslanjali na vlastitu vremensku prognozu koja je bila vrlo precizna. Sada upozoravaju NASA-u i čitav svijet da globalno zatopljenje nije uzrok ekstremnih vremenskih pojava i ostalih prirodnih katastrofa kojima svjedočimo u posljednjih nekoliko godina.

Zemlja se pomaknula, ”zateturala” ili kako oni kažu ”nagnula” prema sjeveru što je dovelo do ”promjene na nebu”.

Stariji Eskimi su primijetili da Sunce ne izlazi na mjestu na kojem je izlazilo prije pa sada imaju duže dane koje koriste za lov. Kažu kako je Sunce sada na višoj poziciji na horizontu te da grije više no obično. Plemenski starješine iz raznih dijelova arktičkog kruga tvrde isto – nebo se promijenilo.

Sve zvijezde pa tako i Sunce su se promijenili što je utjecalo na temperaturu, pa čak i vjetrove. Sve to otežalo je Eskimima njihvu mogućnost procjene vremenskih uvjeta što može biti veliki problem kada živite na Arktiku.

Svi starješine se slažu da je uzrok takvim promjenama pomicanje Zemlje prema sjeveru.

Članak objavljen na ovu temu u časopisu The Big Wobble Almanac govori o nekim specifičnim katastrofama koje su pogodile planetu zbog  ovog ”pomicanja” Zemlje, a navodi se i da su zbog ovih procjena eskimskih starješina zabrinuti čak i NASA-ini znanstvenici, piše Indian Life.