Tužitelji: Rušenje aviona je ubojstvo s predumišljajem

Svijet 02. tra 201515:56 > 16:00
REUTERS

Druga crna kutija zrakoplova Airbus 320 kompanije Germanwings kojeg je prošli utorak kopilot Andreas Lubitz zabio u francuske Alpe i u smrt odveo još 149 osoba pronađena je danas, izjavio je tužitelj Brice Robin iz Marseillesa.

Nakon informacija do kojih su došli njemački tužitelji da je kopilot Andreas Lubitz istraživao načine na koje da izvrši samoubojstvo i da se zaključa u kokpitu cijeli slučaj je okarakteriziran kao ubojstvo s predumišljajem.

Francuski forenzičari identificirali su i dijelove tijela svih 150 žrtava avionske nesreće te su na mjestu pada aviona pronašli ukupno 2.854 dijela tijela 150 putnika i članova posade i forenzičari su ih sve obradili.

Robin je izjavio i da su istražitelji pronašli 40 mobilnih telefona i svi su, kako je objasnio, “veoma, veoma oštećeni”.

Podsjetimo, evakuacija tijela s mjesta pada zrakoplova Germanwingsa u francuskim Alpama završena je jučer, a još prošli tjedan, vrlo brzo nakon same nersće, nađena je prva crna kutija koja je snimala razgovor u kokpitu aviona te dovela do zaključka da je kopilot Andreas Lubitz namjerno suršio avion.

Druga crna kutija FDR (Flight Data Recorder) sadrži informacije o letu aviona i trebala bi rasvjetliti detalje kobnog leta Airbusa 320.

Lubitz istraživao načine kako da izvrši samoubojstvo

Njemački državni tužitelji priopćili su danas da vjeruju da je kopilot Andreas Lubitz na osobnom računalu istraživao načine kako da izvrši samoubojstvo, neposredno prije avionske nesreće. Naime, kako prenosi CNN, on je na svom tabletu imao informacije o vratima kokpita i istraživao je kako da ostane zaključan unutra.

Tužitelji dodaju da nema nikakvih tragova povezanosti s terorizmom.

REUTERS
REUTERS
REUTERS
REUTERS
REUTERS

Zahvaljujući crnim kutijama 90 % nesreća može se objasniti

Putnički avion posjeduje redovito dvije crne kutije nazvane FDR i CVR (Cockpit Voice Recorder) i one bilježe sve podatke nekog leta, uključujući razgovor i sve zvukove u pilotskoj kabini, otkrivaju ključne informacije i uporišta su istrage oko određivanja uzroka zrakoplovnih nesreća.

Zahvaljujući crnim kutijama, gotovo 90 posto nesreća može se objasniti. U zrakoplovstvo su uvedene šezdesetih godina, a nalaze se u pojačanim metalnim kutijama te su zamišljene da pruže otpor iznimno snažnim udarcima, jakom plamenu i dugoj izloženosti dubokoj vodi.

Težine su od sedam do deset kilograma svaka, zapravo su narančaste boje s bijelim trakama kako bi bile vidljivije. Najmodernije crne kutije mogu zabilježiti 25 sati leta.